Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana Honda CR-V czwartej generacji pojawiła się na rynku w roku 2012 (w USA model dostępny był już pod koniec roku 2011). Rok wcześniej odbyła się prezentacja prototypu CR-V Concept, zapowiadając debiut nowej CR-V. Zastosowane w studyjnym modelu rozwiązania stylistyczne w dużej mierze wdrożono w produkcyjnej wersji CR-V. Auto powstało na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika. Samochód był (po zakończeniu produkcji modelu Element, powiązanego zresztą z CR-V) najmniejszym SUV-em w ofercie Hondy do momentu ponownego wprowadzenia na rynek Hondy HR-V.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V IV SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4570 mm
Szerokość 1820 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2095 mm
Wysokość z anteną 1685 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Prześwit 185 mm
Prześwit 4x4 165 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1910 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1146 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 589 l
Maksymalna ładowność 558 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~RJ
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Ocena ogólna bardzo dobra. Po sześciu latach użytkowania uważam, że w Hondzie stosunek jakości do ceny nie ma sobie równych. Mechanicznie auto dopracowane. Silnik 2.2 idealnie współpracuje z 5-cio stopniowym automatem. Nigdy nie brakowało mi ani mocy, ani momentu. Skrzynia bardzo dobrze zestrojona, opóźnienie przy kick downie akceptowalne. Nigdy nie miałem też żadnego problemu z filtrem cząstek stałych - mimo, że w pewnych okresach auto było użytkowane praktycznie wyłącznie w mieście. Oczywiście nie jest to wyścigówka, ale chyba nikt nie kupuje rodzinnego SUVa dla sportowych osiągów. Akceptowalny apetyt na paliwo - od 6.5 przy jeździe dość oszczędnej z przewagą trasy, do 10 l - w cyklu mieszanym i prędkościach na autostradzie od 170 km/h. Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - ciężko znaleźć konkurenta. Brak tunelu środkowego jest super udogodnieniem, a rozmiar bagażnika pozwala spakować naprawdę wiele. Jedynym obszarem, gdzie ta wersja CR-V odstaje od marek premium - to system infotainment. Po przejechaniu ponad 160 tys. auto po względem mechanicznym nie zdradzało żadnych problemów, a wnętrze wyglądało praktycznie jak nowe.
4,9
~Darek
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Planowałem zakup CRV z silnikiem benzynowym, ale po jeździe tym dieselkiem szybko zmieniłem zdanie. Dynamika taka sama (to że ma 120 KM nic nie znaczy bo ma inny moment obrotowy) a spalanie dużo niższe. Bałem się problemów z filtrem dpf. Na szczęście po przejechaniu 10 tyś. km nie wiem, że go mam, a na co dzień dojeżdżam do pracy tylko 7 km. Każdemu, kto ma takie rozterki jak ja polecam ten silnik. Jedyne co mnie denerwuje to słabe wyciszenie powyżej 120 km/h, ale benzyna pewnie będzie miała ten sam problem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ze swojej decyzji.
4,6
~Łukasz Pacut
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Autko kupiłem na początku jak weszło do produkcji bardzo śliczny samochód w kolorze czerwieni przyciagał i nadal po 5 latach przyciaga spojrzenia. Samochód sprawnie przyspiesza gdy jedzie sie w 2 osoby gdy mamy 5 osób na pokładzie plus pełny bagażnik czar pryska i samochód sprawia wrażenie jak by gdzieś 50KM uciekło ale to tak jak w większości przypadków. Bardzo dobrze trzyma się drogi jest ciut sztywny i lepiej omijać nim bezdroża i większe nierówności drogi. Na początku był dość paliwożerny ponad 11.5 litra/100km przy normalnej jeździe po krajowkach, po 40 000 silnik się dotarł i spalanie na poziomie 9.5 litra/100km wersja 4x4. Przez 5 lat i 105 000 km nic się nie zepsuło nawet Żerniki ksenonowe są od nowości. Tylko przed dłuższą podróżą warto sprawdzić poziom oleju w silniku gdyż kontrolka poziomu oleju w silniku lubi raz na 15 000 km pokazać nam że istnieje i 0.5 litra oleju lepiej mieć w bagażniku. Miejsca z przodu jest wystarczająco a pasażerowie tylnej kanapy też nie mogą narzekać miejsca na nogi jest naprawdę dużo. Bagażnik bardzo pakowny 5 osób i każdy spokojnie znajdzie miejsce w nim na swoje bagaże. Suma sumarum jak bym miał możliwość cofnąć czas to kupił bym go jeszcze raz tylko pomyślał bym o instalacji lpg.
Średnie spalanie dla Honda CR-V IV SUV
8,9
l/100 km
5,3 – 7,4
l/100 km
10,3 – 12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,6
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
1.6 120bhp z manualną skrzynią to jest jeżdżące złoto. Nie psuje się, oszczędne jak golf z 1.6d bez turbiny który ważył 500kg mniej i był połowę mniejszy. Właściwie golf palił więcej bo w trasie przy 100km/h było 5l na 100 a Honda na 6tce spokojnie schodzi poniżej 4.5litra na tempomacie. Paliwo w Anglii więc troszkę musicie w Polsce dodać ze szklankę za gorsze drogi (dużo stawania i przyśpieszania i niestety nadal gorsze paliwo odczuwalne na tyle że po wjeździe z Niemiec wiemy że na pewno wzrośnie spalanie mimo troszkę wolniejszej jazdy.
6,7
Liczba komentarzy: 1
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Na początek: jeżdżę autem od pół roku. Informacje o spalaniu jakoś mocno nie przyczyniły się do wyboru tego auta podczas zmiany. Niemniej jednak raporty, które tutaj na portalu widzę to jest jakiś wyczyn raczej. Auto proponuje zmiany biegu na wyższy przy około 1700RPM... Nawet jeśli się do tego stosować to zejście poniżej 6L będzie trudne. Uzyskanie 5.2L / 100km to chyba na 6 biegu jadąc 80kmh non stop, bez zatrzymań, bez startu spod świateł, bez wyprzedzania, bez przyspieszania. Ja jeżdzę NORMALNIE. Autostrada ~145kmh lub "eska" ~125kmh, w mieście to nawet się postaram pooszczędzać i wtedy w stosunku 1/3 miasto 2/3 trasa wyjdzie mi 6.5L. SZEŚĆ I PÓŁ LITRA. Jak wy ludzie, schodzicie poniżej 6?? Jak wy schodzicie poniżej 5.5L???? Średnia 5.2??? Żart! Raz nawet starałem się jeździć jak beton i zszedłem do 5.5L ale to była katorga, męczarnia i żenada jak musiałem robić miejsce wyprzedzającemu mnie spod świateł rowerzyście. Ludzie co wy raportujecie??? To na pewno to auto??? A tak poza tym to mam w nosie ile spala ale nosi mnie jak widzę takie raporty. Ściska poślady za wydane hajsy na "drogą hondę" to trzeba chociaż raportować cuda w spalaniu :D Eeeh. Fajna rodzinna fura, kupa miejsca więc polecam. Ale te raporty spalania to nie róbmy sobie jaj 5.2 średnia :D :D :D
13,0
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Maksymalne zużycie 17,5 l/100km to przy jeździe 210km/h, średnie czyli 11,5 l/100km cykl mieszany ale jazda dynamiczna. Przy naprawdę spokojnej jeździe czyli jakieś 90 km/h poza miastem spokojnie można zejść do 10 l na 100 km. UWAGA przy LPG Obowiązkowo Regulacja zaworów w salonie hondy niecałe 300 zł a spada znacznie spalanie i wrasta moc - polecam zaraz po montażu LPG oraz potem co 30000 km. Generalnie LPG to dobry wybór przy tym samochodzie. Szkoda tylko że nie ma 200 KM.
Honda CR-V IV SUV