Szukaj

Lista ocen Honda CR-V IV SUV (56) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~micko
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
5 biegowy automat - nie jest demonem prędkości, ale daje radę, zrzuca bieg dość szybko, można bez problemu wyprzedzać; 5 biegów w klasycznym automacie wytrzyma chyba o wiele więcej nić 6 w dsg o bezstopniowkach nie wspominajac; mimo to przydałoby się więcej przełożeń, które zrzuciłby obroty na dużych prędkościach (teraz jest ok 2600 przy 140); ale za 5tys jest komfort automatu - nawet jak wiecej spali to cóż... a co do spalania to pozniej
4,0
~marti5
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Lewarek umiejscowiony w znakomitym miejscu - wysoko, blisko kierownicy, blisko podłokietnika. Skok jest krótki, ale niestety u mnie bardzo drażniące jest przejście z 1 na 2. Ciężko wchodzi i na pewno zgłoszę to przy najbliższym przeglądzie. Do jazdy po mieście rzeczywiście przydałby się automat, bo chcąc jeździć ekonomicznie to trzeba się sporo nawachlować od 1 do 6.
3,0
~Art
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
A jeśli chodzi o skrzynię to żeby nie było tak kolorowo czuję, że przy niskich biegach haczy. W życiu przejechałem pewnie ok 600 000km i tego typu rzeczy na tym poziomie nie powinny mieć miejsca. Jak ktoś ma takie spostrzeżenia to proszę pisać, bo może to jest mój indywidualny problem.
4,0
~paweł
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
U mnie manualna. Wygodnie umiejscowiony drążek zmiany biegów - blisko kierownicy. Sama precyzja skrzyni i siła konieczna do zmiany biegów raczej przeciętna. Ja chciałbym aby przełożenia były trochę dłuższe wówczas na autostradzie silnik pracowałby na niższych obrotach.
4,0
~Daras
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Obsługa wajchy przyjemna.Biegi wchodzą lekko i precyzyjnie no może z wyjątkiem wstecznego.Zestopniowanie zaskakujące-z jednej strony można całe miasto przejechać na 3 ale chcąc jechać zgodnie z ,,podpowiadaczem,, trzeba się namachać.Pewnikiem chodzi o optymalizację zużycia poliwa.
5,0
~sartek
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Bardzo precyzyjna, wysoko umieszczona, krótki skok lewarka, optymalnie zestopniowana do tego silnika. Najlepsza skrzynia, jaką w życiu machałem, a trochę tego było. Uważam jednak, że w tak dużym aucie warto postawić na automat - byłoby jeszcze wygodniej.
5,0
~TCZY
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Bardzo elastyczna. Przełożenia krótkie i dobrze dopasowane. Doskonałe umiejscowienie drążka zmiany biegów na wysokości podłokietnika. Komputer podpowiada wysokość biegu. Szósty bieg podpowiada już przy 70 km/h
5,0
~Aga
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Skrzynia 6 biegowa ,krotka wygodna tylko nie kazdemu moze przypasc do gustu jazda na nizszych obrotach a tak auto jest zaprojektowane ze ekologiczna kontrolka pokazuje nam jak ekologicznie jezdzic .
5,0
~niedzwiedz
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Automat 7 biegowy najnowszej generacji przy 160 na godzinę na autostradzie 2800 obrotów...nic dodać nic ująć...biegi przerzuca płynnie praktycznie niezauważalne...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV
Średni koszt przejechania 100 km
63,50 zł
8,7
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Piotr W.
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Skrzynia biegów działa bez zarzutów. Biegi wchodzą miękko i precyzyjnie. Głównie jeżdżę po mieście i w takim przypadku przydałaby się automatyczna skrzynia biegów.
Honda CR-V IV SUV