Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV

Jurek, 8 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Bardzo wygodne i dające poczucie bezpieczeństwa autko.Pakowny-590 l. bagażnik.Wersja Lifestyle ,czyli bardzo bogate wyposażenie.Konkurenci w podobnej konfiguracji znacznie drożsi.Dotychczas żadnych problemów.Instalacja LPG założona w 2012 r. za 3 tys. zł w Hondzie-super.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie szukałem wyścigowego auta,generalnie jeździmy w 2 osoby i moc jak i osiągi jest wystarczająca.100 km w 10 sek.nie jest kosmosem ale całkowicie starcza.Jazda autostrada 140 km to sama przyjemność.Z LPG nic nie stracił na osiągach a oszczędności bardzo znaczne.Silnik bardzo elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna,lewarek zmiany biegów w optymalnym miejscu.
5,0
Układ jezdny
Jeden z lepszych.Twardszy niż np. w RAV-4 ale super trzyma się drogi,bez zbytniego wychylania nawet przy szybkiej jeździe w zakrętach.Na oryginalnych 18 super wybiera wszystkie nierówności,przy jednoczesnym zapewnieniu dobrego komfortu jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń,na duży plus duże z bardzo dobrą widocznością lusterka boczne.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki w zasięgu ręki,rozmieszczone czytelnie i sensownie.Kierownica wielofunkcyjna,więc sterowanie radiem,odbieranie telefonów czy wejście w meni komputera bez odrywania rąk z kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ,ogrzewanie jak i klimatyzacja działają bez zastrzeżeń. Fabrycznie przyciemniane tylne szyby skutecznie obniżają temperaturę w lecie i podwyższają komfort użytkowania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni dla kierowcy i pasażera jak i 2 pasażerów z tyłu jest naprawdę dużo. Fotele szczególnie z przodu wygodne i długie podróże np. nad morze tj,500 km bez postojów ,nie czując żadnego zmęczenia.Z tyłu nie jeździłem więc o komforcie milczę.
4,0
Wyciszenie
W jeździe miejskiej nie odbiega komfortem od jazdy samochodami osobowymi, natomiast na autostradzie przy 140 jest na pewno głośniej od samochodów osobowych ,ale nie odbiega wyciszeniem od RAV4 czy Outlandera.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście przy spokojnej jeździe około 10 l benzyny gdy nie miałem LPG, natomiast od roku 11 l LPG i to max co spalił w mieście.Na autostradzie odpowiednio więcej ,przy 140 około 14 l LPG.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wersja Lifestyle,biorąc pod uwagę że konkurencja za tę samą cenę dawała mniej,to stosunek jakości do ceny był dobry,ale i tak uważam że powinno być taniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku zaczęło stukać oparcie lewego tylnego siedzenia.Serwis błyskawicznie zdiagnozował przyczynę,wymieniono zamek i wszystko jest w porządku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V IV SUV