Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV

Łukasz Pacut, 6 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Sztywny bardzo dobrze się prowadzi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
4,0
Całokształt
Autko kupiłem na początku jak weszło do produkcji bardzo śliczny samochód w kolorze czerwieni przyciagał i nadal po 5 latach przyciaga spojrzenia. Samochód sprawnie przyspiesza gdy jedzie sie w 2 osoby gdy mamy 5 osób na pokładzie plus pełny bagażnik czar pryska i samochód sprawia wrażenie jak by gdzieś 50KM uciekło ale to tak jak w większości przypadków. Bardzo dobrze trzyma się drogi jest ciut sztywny i lepiej omijać nim bezdroża i większe nierówności drogi. Na początku był dość paliwożerny ponad 11.5 litra/100km przy normalnej jeździe po krajowkach, po 40 000 silnik się dotarł i spalanie na poziomie 9.5 litra/100km wersja 4x4. Przez 5 lat i 105 000 km nic się nie zepsuło nawet Żerniki ksenonowe są od nowości. Tylko przed dłuższą podróżą warto sprawdzić poziom oleju w silniku gdyż kontrolka poziomu oleju w silniku lubi raz na 15 000 km pokazać nam że istnieje i 0.5 litra oleju lepiej mieć w bagażniku. Miejsca z przodu jest wystarczająco a pasażerowie tylnej kanapy też nie mogą narzekać miejsca na nogi jest naprawdę dużo. Bagażnik bardzo pakowny 5 osób i każdy spokojnie znajdzie miejsce w nim na swoje bagaże. Suma sumarum jak bym miał możliwość cofnąć czas to kupił bym go jeszcze raz tylko pomyślał bym o instalacji lpg.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dość elastyczny sprawnie przyspiesza wkrecanie go na większe obroty to przyjemność dla uszu ale nie dla portfela.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna jak to honda.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma na zakrętach ale o komforcie na nierownościach można zapomnieć.
4,0
Karoseria
Lakier słaby trzeba uważać na uszkodzenia mechaniczne.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie wprawiony kierowca może miec problem z ocenieniem gdzie kończy się przód ale od czego mamy czujniki parkowania barzdo się przydają.
5,0
Ergonomia
Jest dobrze pod każdym względem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bardzo cicho wręcz można odnieść wrażenie że jest wyłączone to na duży plus.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardo dobrze i wygodnie jak na tę klasę samochodu
4,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach szum się pojawia ale nie można mieć wszystkiego za 120 000 zl
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do 105 000 tylko paliwo i klocki hamulcowe. I olej 0.5l na dolewkę.
5,0
Stosunek jakość/cena
W porownaniu do konkurencji z silnikami donwsizing zdecydowanie wole 2.0 hondy przynajmniej wiem że mam silnik pod maską a nie zlepek stali z odzysku. Niby ECO
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do 105 000 napewno niezawiedzie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie jestem dealerem hondy ale naprawdę nic się nie zepsuło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
92,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V IV SUV