Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V SUV

K, ponad rok temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wyciszenie i komfort przy spokojnej jeździe
4,0
Całokształt
Jest to moja pierwsza hybryda, mam CRV 2021/2022 r. w wersji executive 4x4 - full. Poprzednio miałem kilka (ok 10) pojazdów z różnych kategorii, również suv -y, także większe 7 osobowe, teoretycznie bardziej luksusowe (czyt. droższe). Nie ukrywam, że najniżej oceniam jego wygląd zewnętrzny oraz zegary - po prostu nie podobają mi się za bardzo, ale górę w zakupie wziął rozsądek - chciałem hybrydę, już miałem brać toyota rav 4 (mniejsza kabina a większy bagażnik oraz gorzej wykończona i wyciszona), ale wygrał CRV - w środku miejsca ma tyle co mój 7 osobowy większy suv, ale dużo mniejszy bagażnik. Najbardziej podoba mi się cichutka jazda na elektryku oraz odzysk energii i spalania. Śmiem twierdzić, że do prędkości może 110, może 120 km/h jest komfortowy jak prawie 2 x droższy większy suv diesel. Jest to najlepszy samochód jaki miałem do kręcenia się po mieście oraz wypady trasami podmiejskimi, ekspresówkami itp. Podejrzewam, że lepszy może być w tej chwili nowy Nissan X- trail (którego jeszcze 3 mc temu nie było na rynku) - bo ma podobną zasadę działania hybrydy, ale dużo nowocześniejszy, lecz jego cena w max wersji to ok 260 tyś (crv teraz 216 tys ), jak kupowałem to ok 196 tys. Z hondą wiem, że jest made in Japan i nic złego nie powinno się dziać, również silnik spalinowy jest stary 2.0 vtec itp. Oprócz wyglądu - troszkę irytują mnie zegary (mój poprzedni samochód sprzed 6 lat - ma nowsze...), Na pewno nie jest po pojazd dla kogoś, kto lubi szybko się przemieszczać, tzn. można ale wówczas rzeczywiście wyje silnik spalinowy (nie tak jak w toyotach - ale również). Raz rekordowe spalanie jakie udało mi się uzyskać, to 5,1 (wynik z komputera), ale średnio jest 7,5 l (i to tez nie szaleję - tylko spokojnie). Bardzo żałuję, że nie ma przesuwanej tylnej kanapy... Gdyby zrobić ładniejszą karoserię, przesuwaną tylną kanapę, nowoczesne zegary, zwiększyć pojemność akumulatora (tak chociaż do 5 km jazdy) oraz zmniejszyć obroty silnika spalinowego (wycie) - byłby samochód bajka... Także nie wiem, czy ten x-trail za obecnie ok 260 tyś - takim nie jest...
Wrażenia
4,0
Silnik
elektryczny 5/5, spalinowy wchodzi za szybko na wysokie obroty - 3/5
5,0
Skrzynia biegów
Super - nie ma skrzyni nigdy nic nie szarpie itp - REWELACJA
4,0
Układ jezdny
troszkę czuć wagę - ale w każdym suvie - jest podobnie, nie znam takiego który jeździ jak osobówka - podobno Porsche Macan -ale nie miałem przyjemności..
4,0
Karoseria
nie podoba mi się stylistycznie
Komfort
4,0
Widoczność
nie widać przodu (ale tak jest w suvach)
5,0
Ergonomia
jedyny minus to miękka poduszeczka przy prawym kolanie (zbyt nisko i i tak noga opiera się o twarda krawędź)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
do ok 110 może max 120 super. Denerwuje mnie melodyjka czy sygnał gdy jadę na samym elektryku - nie wiem jak wyłączyć...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko użytkowany
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótko użytkowany

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V V SUV