Samochód kultowy. Bardzo dobry przy wyprzedzaniu. Niestety na długie trasy się nie nadaje gdyż jest bardzo twardy a to męczy. Super zabawka dla młodych ludzi (szkoda, że już nie produkowana). Super silnik. Dość drogi w utrzymaniu
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo dobra dynamika (szczególnie powyżej 5 tyś obr), głośna praca
3,0
Skrzynia biegów
nie mam zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
doskonale się trzyma drogi (szczególnie na szerokich oponach). Bardzo twardy (nie na nasze drogi)
Komfort
2,0
Widoczność
tylna widoczność ograniczona ( jak to w coupe) :-)
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie wspaniałe ( szczegolnie przy dużych obrotach silnika :-)) wentylacja raczej słaba. Parują szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i jeden pasażer (rewelacja). Dodatkowi pasażerowie jak w puszce. Bardzo dobre trzymanie boczne siedzeń.
1,0
Wyciszenie
Samochód jest bardzo głośny ( w końcu to wysokoobrotowy silnik)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy silniku 1.6 VTEC minimum 10 litrów na 100. Drogie części ale mała usterkowość
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest tani ale to w końcu sportowe auto. Można powiedzieć, że jest to taka namiastka Porshe dla biednych :-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze gotowy do drogi. Bardzo dobre wykończenie jak na tej klasy samochód (znamienne dla Hondy)