Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX III

honda lover, 15 lat temu
Silnik 1.6 i VTi 160KM 118kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 187 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CRX III 1.6 i VTi 160KM 118kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : niesamowite ze 1.6 może tak latać
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : polskie drogi
5,0
Całokształt
Mam 23 lata i jest to idealny samochód dla młodego kawalera zapier...a jak szalona, zaje.....e wygląda, szczególnie bez daszku, czerwony kolorek milano red, czarne lakierowane felgi i tlumik dla wyrazniejszego odglosu VTeca. Ceny czesci i koszty eksploatacji schodzą na drugi plan, dla czegoś trzeba pracować hehehehe
Wrażenia
5,0
Silnik
B16a2 co tu duzo pisać wysoko sie kręci i pięknie śpiewa :D:D:D
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale zestawiona do możliwości silnika
4,0
Układ jezdny
Mógł by być troszkę bardziej precyzyjny ale i tak jest dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
Mnie denereuje ramka małej bocznej szyby w drzwiach ale to raczej juz moje widzimisie do tylu elegancko czasem z cofaniem mam problemy ale to z przyzwyczajenia do wiekszych samochodów
5,0
Ergonomia
Jak na samochód produkowany od 92 to zaskakuje ponadczasowością w środku przyjemniej niż w nie jednym 8 latku
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Można robić hardcore Jesienia (nie polecam) ogrzewanie na 4, szyby zamknięte i bez daszku gwarantuje ze nie przewieje, bardzo szybko sie nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca jak i pasażer w pozycjach lezacych 4 literkami po asfalcie zaje....e wrażenia hehe
3,0
Wyciszenie
heheh z tym to jest problem szczególnie od 4.5tys rpm ciekawe dlaczego ?? ;) a tak na poważnie to dobrze ze plastików nie słychać przy dużych prędkościach heheh (silnik zagłusza )
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli niechcesz spalić dużo to nie spalisz jak na 1.6 163 PS to naprawdę nie dużo pali najmniej udało mi sie 6 najwięcej 12, nie szchodzilem z vteca, około 9 pali zimą na letnich oponach
4,0
Stosunek jakość/cena
Swoją kupiłem za 12 tyś musiałem troszkę zainwestować na początek: tulejka + sworzeń drobne klepanko tyłu + malowanie. Ostatnio zająłem się drobnostkami pomalowałem pokrywę zaworów i zaciski hamulców, zakupiłem tarczę indiglo wiec jak sami widzicie narazie same pierdołki, interesowałem sie cenami częsci i wiem że nie są tanie na szczescie jest trochę zamienników i rynek wtórny jest calkiem spory
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak były ostatnie mrozy na podlasiu czyli -22 to mi kierunki pozamarzały, musiałem wajchę dociskać mocniej do końca aby zaskoczyła a z reszta nie mam problemu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważniejszych usterek to tuleja wachacza koszt 30 zł zamiennika JC AUTO w intercarsie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i VTi 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CRX III 1.6 i VTi 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CRX III