AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
HR-V
III
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda HR-V III
(22) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
5
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Zuraw
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Tutaj trzeba sobie powiedzieć jasno - w tym samochodzie nie ma skrzyni biegów. Pokuszę sie o stwierdzenie ze caly układ napedowy ma komplikacje na poziomie konstrukcji cepa, tzn. miałby gdyby nie elektronika. I chciałbym żeby to zostało odebrane jako zaleta. To co gdzieniegdzie sie przewija jakoby HRV mial "skrzynie" eCVT wynika z czego innego. eCVT oznacza nic innego jak elektrycznie emulowana skrzynia CVT. To jak działa skrzynia CVT chyba...
Dodane
3 lata temu
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
W tym aucie de facto nie ma skrzyni biegów. Honda opisuje ją jako eCVT, czylli w domyśle elektronicznie emulowana CVT. Działa bardzo płynnie, nic nie szarpie. Przy ruszaniu z miejsca natychmiastowa reakcja na gaz i osiąganie prędkości 50-60 km/h w ok. 2-3 sekundy. Wystarczy lekkie muśnięcie padału gazu i auto zostawia pozostałe stojące na światłach daleko w tyle. Wycie różnej maści recenzentów w internecie z powodu tzw. wyjącej skrzyni? :-)...
Dodane
3 lata temu
5,0
~Bardzodobrywóz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To jest to, co trzeba doświadczyć aby się wypowiadać. Dla użytkownika samochodu oznacza to, że nie ma znaczenia czy skrzynia jakaś jest czy jej nie ma, po prostu samochód przyspiesza. Chcesz jeździć o kropelce? Wybierz eco. Chcesz być pierwszy z pod świateł? Wybierz sport. Płynność, płynność i jeszcze raz płynność. Po przesiadce z dsg banan na twarzy non stop. Załączenie silnika i wyłączenie można poznać wyłącznie przez kontrolki na desce...
Dodane
3 lata temu
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To co Honda nazywa eCVT (w domyśle elektronicznie emulowana CVT) działa płynnie, nic nie szarpie. Przy ruszaniu z miejsca, wystarczy lekkie muśnięcie gazu i osiąga się prędkość 50-60 km/h w ok. 2-3 sekundy, zostawiając daleko w tyle inne samochody. Jeśli ktoś nauczy się jeździć z CVT/eCVT to praktycznie nie słyszy tzw. wycia (jedynie w sytuacji agresywnych manewrów). Podstawowa zasada: nie wciska się gazu w podłogę.
Dodane
2 lata temu
5,0
~Marcin
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Samochód jeździ w mieście jak elektryk. Skrzynie słyszy się tylko o podczas gwałtownego przyspieszania. Symulowane przełożenia sprawiają, ze nie jest to uciążliwe.
Dodane
9 miesięcy temu
5,0
~Galladriel1
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Bezstopniowa skrzynia CVT działa płynnie, ale przy gwałtownym przyspieszaniu może powodować zwiększony hałas silnika. Sprawia wrażenie sportowego auta.
Dodane
8 miesięcy temu
5,0
~Shirokin
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Ciężko mówić o czym, czego nie ma. Jedynie ten wybierak skrzyni biegów. Po co? Trzy guziki by wystarczyły w zupełności.
Dodane
5 miesięcy temu
5,0
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
znakomita, a drobną korektę jej pracy zapewniają do wyboru różne tryby jazdy oraz łopatki
Dodane
3 lata temu
5,0
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
znakomita, a drobną korektę jej pracy zapewniają do wyboru różne tryby jazdy oraz łopatki
Dodane
3 lata temu
5,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Tutaj brak skrzyni jako takiej - jest tylko wybór trybu jazdy. Płynnie jak po stole.
Dodane
2 lata temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda HR-V
Zobacz 3 auta
od ręki
Honda HR-V III
4,5 (27 ocen)
Sprawdź oferty Honda HR-V
Wybierz nadwozie
SUV
SUV Facelifting
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda HR-V w pigułce
Honda HR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda HR-V
Dane techniczne
Honda HR-V III
Raporty zużycia paliwa
Honda HR-V III
Opinie
Honda HR-V III
Usterki
Honda HR-V III
Publikacje
Honda HR-V
Newsy
Honda HR-V
Galerie
Honda HR-V
Nasze pomiary
Honda HR-V
Filmy
Honda HR-V
Ogłoszenia
Honda HR-V
Ceny aut używanych
Honda HR-V
Dziennik kosztów
Honda HR-V III
Opinie o instalacjach LPG
Honda HR-V III
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda HR-V III
Dane techniczne
33 raporty
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 144 tys. zł
1 zgłoszona
usterka
8 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda HR-V
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy