Szukaj

Lista ocen Honda HR-V III (12) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Zuraw
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Tutaj trzeba sobie powiedzieć jasno - w tym samochodzie nie ma skrzyni biegów. Pokuszę sie o stwierdzenie ze caly układ napedowy ma komplikacje na poziomie konstrukcji cepa, tzn. miałby gdyby nie elektronika. I chciałbym żeby to zostało odebrane jako zaleta. To co gdzieniegdzie sie przewija jakoby HRV mial "skrzynie" eCVT wynika z czego innego. eCVT oznacza nic innego jak elektrycznie emulowana skrzynia CVT. To jak działa skrzynia CVT chyba...
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
W tym aucie de facto nie ma skrzyni biegów. Honda opisuje ją jako eCVT, czylli w domyśle elektronicznie emulowana CVT. Działa bardzo płynnie, nic nie szarpie. Przy ruszaniu z miejsca natychmiastowa reakcja na gaz i osiąganie prędkości 50-60 km/h w ok. 2-3 sekundy. Wystarczy lekkie muśnięcie padału gazu i auto zostawia pozostałe stojące na światłach daleko w tyle. Wycie różnej maści recenzentów w internecie z powodu tzw. wyjącej skrzyni? :-)...
5,0
~Bardzodobrywóz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To jest to, co trzeba doświadczyć aby się wypowiadać. Dla użytkownika samochodu oznacza to, że nie ma znaczenia czy skrzynia jakaś jest czy jej nie ma, po prostu samochód przyspiesza. Chcesz jeździć o kropelce? Wybierz eco. Chcesz być pierwszy z pod świateł? Wybierz sport. Płynność, płynność i jeszcze raz płynność. Po przesiadce z dsg banan na twarzy non stop. Załączenie silnika i wyłączenie można poznać wyłącznie przez kontrolki na desce...
4,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
To co Honda nazywa eCVT (w domyśle elektronicznie emulowana CVT) działa płynnie, nic nie szarpie. Przy ruszaniu z miejsca, wystarczy lekkie muśnięcie gazu i osiąga się prędkość 50-60 km/h w ok. 2-3 sekundy, zostawiając daleko w tyle inne samochody. Jeśli ktoś nauczy się jeździć z CVT/eCVT to praktycznie nie słyszy tzw. wycia (jedynie w sytuacji agresywnych manewrów). Podstawowa zasada: nie wciska się gazu w podłogę.
5,0
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
znakomita, a drobną korektę jej pracy zapewniają do wyboru różne tryby jazdy oraz łopatki
5,0
~Piotr
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
znakomita, a drobną korektę jej pracy zapewniają do wyboru różne tryby jazdy oraz łopatki
5,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Tutaj brak skrzyni jako takiej - jest tylko wybór trybu jazdy. Płynnie jak po stole.
5,0
~RafałM
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Ja lubię CVT ponieważ jeździłem Jazzem z tą skrzynią; płynność jazdy jak po stole.
5,0
~Kamil
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Świetnie działa - jest bardzo płynnie jak w elektryku.
5,0
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Bardzo płynnie.
Honda HR-V III