Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Prelude V

Karol, 2 lata temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW 1996-2001 - Oceń swoje auto
3,93
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
Karoseria
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Update do mojej wcześniej oceny. Po przejechaniu autem 25 tysięcy kilometrów nie miałem z nim żadnych problemów. Raczej powinienem powiedzieć żadnych poważnych problemów, ponieważ w aucie non stop psuje się jakaś pierdoła, a to mocowanie zderzaka zgniło i odpadło, a to szyba przestała się otwierać, a to znowu podświetlenie deski w jednym miejscu nie działało, a to prawe długie światło stwierdziło, że nie jest mi już potrzebne. Takie rzeczy są bardzo irytujące, natomiast większość problemów z elektryką jest spowodowane słabymi stykami. Wystarczy przeczyścić i dla spokoju zawalić smarem silikonowym
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna jednostka, nie ma co dużo mówić. Trwała w moim przypadku nie bierze oleju, jedyny problem jaki się pojawił to niedogrzewanie się, ale winą był termostat, który nie był nigdy zmieniany
3,0
Skrzynia biegów
Niestety skrzynia w tym samochodzie jest fatalna. Jej trwałość jest bardzo dobra, natomiast myślę, że mogła ona być w posiadaniu wcześniejszego właściciela nieszanowana. Pojawiły się zgrzyty podczas wrzucania biegów, jedynka czasem nie chce wejść jeśli się nie wysprzęgli, a o zestopniowaniu skrzyni już wcześniej pisałem 4000 obrotów przy 130 km/h?!!! Żart
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi poza jak już wcześniej pisałem podskakującym na nierównościach tyłem. Niestety ten samochód nie prowadzi się przewidywalnie. Na nierównościach potrafi szarpnąć kierownicą, jak się nie używa gazu z wyczuciem, to podsterowność jest gwarantowana.
2,0
Karoseria
Przepraszam, ale jeśli mój samochód nie był nigdy bity, oprócz wypadku, ze skrzynką z narzędziami oraz tylną lampą i zderzakiem to dlaczego on gnije. Podszybie, progi, nadkola, plus oczywiście miejsce koła zapasowego, ale na szczęście udało mi się wszystko ogarnąć samochód nie ma śladu rdzy i mam nadzieję, że tak zostanie
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu super, do tyłu brak. Właśnie w ten sposób rozwaliłem lampę tylną i zderzak
5,0
Ergonomia
Tutaj nie mam nic do zarzucenia, oprócz tego, że zmiana pompki spryskiwaczy wymaga rozebrania połowy samochodu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetne, najlepsze ze wszystkich samochodów jakimi jeździłem.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tyłu brak jakiejkolwiek przestrzeni. Jeżeli chłop 170 cm wzrostu wali głową o podsufitkę to nie jest zbyt kolorowo
3,0
Wyciszenie
Coupe czego by się spodziewać. Mierne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części drogie jak skurczybyk. Komplet amorków na przód 600 i to zamienników
5,0
Stosunek jakość/cena
Było już wcześniej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No stop pierdoły, których naprawy zajmują góra 20 minut
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poza mam wrażenie sypiącą się powoli skrzynią

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 133KM 98kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
8,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Prelude V