Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Prelude V

tomsel@poczta.onet.pl, 21 lat temu
Silnik 2.0 16V 133KM 98kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 102 tys. km
Honda Prelude V 2.0 16V 133KM 98kW 1996-2001 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z posiadanego samochodu. Auto ma wszystko to czego można oczekiwać od usportowionego coupe - dynamiczny wygląd, atrakcyjne i dobrze wykończone wnętrze (welur i obicia typu "soft touch") oraz dobre osiągi jezdne. Znakomite jest trzymanie drogi oraz niezawodność wszystkich podzespołów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra, równomierna i cicha praca silnika. Osiągi (przyspieszenia i prędkość) adekwatne do pojemności. Dla fanów sportu poleciłbym wersję 2.2 VTi.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma żadnych problemów z przełożeniami.
5,0
Układ jezdny
świetne trzymanie drogi. Zalety układu najlepiej widać na szybko pokonywanych zakrętach i łukach. Zawieszenie twarde. Założenie niskoprofilowych opon pogarsza znaczenie komfort, lecz poprawia przyczepność. Coś za coś.
Komfort
5,0
Widoczność
Należy tylko przyzwyczaić się do długiej maski i krótkiego tyłu, a żadne manewry nie będą straszne. Na drodze też wszystko w polu widzenia.
5,0
Ergonomia
Doskonale dopasowane siedzenia z możliwością regulacji (przód-tył, góra-dół i pochylenie oparcia). Wszystkie przełączniki znajdują się w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno klimatyzacja latem, jak i nawiew ciepłego powietrza zimą działają nie tylko bardzo szybko, ale i relatywnie cicho. Już po 2 min. od włączenia silnika uzysamy pożądany efekt.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O ile miejsca dla kierowcy i pasażera z przodu są wręcz idealne (siedzi się wygodnie i odczuwa się sportowe nadwozie auta) o tyle miejsca z tyłu jak na lekarstwo! Jeśli przednie fotele nie są odsunięte do tyłu to jeszcze osoby o wzroście do 180 powinny sobie poradzić, ale w innym przypadku to już tylko małe dzieci będą mogły tam baraszkować. W porównaniu np. z Megane Coupe w Preludzie z tyłu jest dużo więcej miejsca nad głową.
4,0
Wyciszenie
Zupełnie jak w samochodzie rodzinnym, a czy o to właśnie chodzi nabywcą tego typu aut... (?) Jeśli ktoś lubi basowe dźwięki to polecam tłumik sportowy lub filtr stożkowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na zadowalającym poziomie - w mieście koło 10 litrów (zimą 11 l), a na trasie przy prędkościach 120-160 km/h 7-8,5 litra. Zakładam obecnie magnetyzer, więc może za jakiś czas zużycie ulegnie spadkowi (podobno 1 l/100 km przy spokojnej ;) jeździe).
4,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka jakość + wysoka cena. Myślę, że auto będzie chętniej kupowane w obiegu wtórnym. Chociaż nadal problemem jest dostęp do części zamiennych poza ASO.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory nic się nie zepsuło z innych powodów aniżeli zużycie w trakcie eksploatacji. Na początku denerwowało głośne zamykanie szyberdachu (podobno nie jest to wada); ale już do tego przywykłem. Przy jeździe na muldach słyszalne są trzaski niewiadomego pochodzenia (pewnie plastiki).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Prelude V

Liczba wpisów: 3

Honda Prelude V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Prelude V