Szukaj

Lista ocen Honda S 2000 (18) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~adrian
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
silnik to arcydzielo technologii. Kreci sie spokojnie do 9 tys obrotów wydobywajac z siebie niesamowity. przeszywajacy dzwiek. Silnik dzieki ukladowi VTEC posiada dwa tryby pracy - spokojny i 'diabelski' ktory zalancza sie przy 6 tys obrotów. Auto dostaje wtedy takiego niesamowitego kopa ze az ciarki przechodza po plecach :) Do 6tys obrotow mozna jezdzic spokojnie i co najsmieszniejsze calkiem oszczednie 7l/100 w cyklu mieszanym! Jednak gdy...
5,0
~paruch
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
Poniżej 2000 obr nie jedzie, buczy i wibruje. Przeciętne 2.0 powiedzmy że umożliwia delikatne przyspieszenie od 1500 obr. Ale S2000 przeciętna nie jest. Wlasciwe osiagi sa pow 6000 obr i wtedy usmiech na buzi gwarantowany. Wspaniale przyspiesza, pieknie brzmi i nigdy nie ma dosc. Elastycznosc na nizszych obrotach znosna tylko dzieki b. krotkim przelozeniom, ale bez szalu. Na codzien wolalbym jakies v6 albo turbo. Do wsciekania wole vteca. A ze...
5,0
~relikt
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
silnik elastyczności prawie nie ma, dlatego też trzeba jeździć na wysokich obrotach (i to właśnie kocham w Hondach!), gdy wejdzie się w zakres działalności v-teca, to tak jakby nagle turbina się włączyła. Niektórym osobom nie spodoba się to, że silnik jest głośny, paliwożerny oraz nie każdemu spodoba się dźwięk silnika, chociaż osobiście bardzo go lubię. Według mnie silnik ten świetnie pasuje do wizerunku Hondy oraz do roadstera jakim jest...
3,0
~MIREX
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
Wolnossący wysokoobrotowy silnik o superbrzmieniu. Fantastyczne przeniesienie mocy - równomierne ze wzrostem obrotów. Bardzo stały moment obrotowy. Auto czuć , że bardzo dobrze i równomiernie przyśpiesza w zakresie od 2tys do 8,5tys obrotów.Praktycznie nie zrywa przyczepności nawet przy duzych przyśpieszeniach na prostych i na łukach. Bardzo nisko środek ciężkości - auto prowadzi się trochę jak gokart. Superprecyzja w prowadzeniu.
4,0
~mr J.
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
Z pozoru jest to zwykłe 2.0 Żadnych rewelacyjnych odgłosów, elastyczność znośna, ale bez fajerwerków. Sytuacja zmienia się po przekroczeniu 6 tyś obr. Wyje jak potępieniec i zaczyna się sensownie odpychać. Najlepiej się czuje w zakresie 7-9 tyś obr. Wtedy można śmiało się ganiać z Imprezami STI i naprawdę mocnymi wózkami.
5,0
~broyler
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
Do 5000 obr/min nieco ospały choć elastyczny, zabawa zaczyna się od ok. 6200 obr/min... i do tego ten dźwięk... Jeśli ktos twierdzi, że pełnię zadowolenia i przyjemności może dać tylko kobieta - oznacza, że nie jechał S2000, wspaniałe auto na rozładowanie nerwów
5,0
~JASEK
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
fantastycznie pracujący silnik, idealna, krzywa wzrostu mocy to prosta kreska od 170Nm do 210Nm w zakresie obrotów od 1200 do 9000. Bez turbodoładowania - brak tzw dziury. Fantastycznie dobrany silnik do masy samochodu i przełożeń.
4,0
~hubson20
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
kultura pracy nie jest rewelacyjna, ale to przeciez rzędowa czwórka a nie V8, elastyczność jest na dość dobrym poziomie, ale prawdziwa zabawa zaczyna się po 6 tyś (obrotów oczywiście)
5,0
~jarek p
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
Silnik pracuje pieknie, jednyny minus to fakt ze trzeba go wkrecic na jakies 6000 obrotow, wtedy slychac i czuc v-tec. Jak sie tym autem nie jechalo to ciezko opisac.
5,0
~Adik
Honda S 2000
Cabrio 2.0 240KM 177kW
Ach te obroty i wyższe obroty i jeszcze wyższe... i ten donośny wrzask. Podjeżdżam w niedziele pod kościół żeby babciom stan ducha zakłucić...
Honda S 2000