Szukaj

Lista ocen Hyundai Elantra V Sedan (41) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Aventinus
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Precyzyjna, bardzo miękka, biegi nieźle zestopniowane. Na 5 biegu spokojnie można jechać 60km/h na 6 biegu od 80 km/h. Przy spokojnym ruszaniu po dwójce wrzucam od razu czwórkę przy 40 km/h i auto gładko przyspiesza bez żadnej zadyszki. Muszę jednak nadmienić iż najbardziej delikatnym elementem w tym aucie jest sprzęgło. Zrobiłem małe śledztwo i wiem że to problem praktycznie wszystkich benzyniaków z koncernu hyundai/kia. Gdy ktoś się...
4,0
~luki1852
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
biegi fajnie wskakują, czasem coś zachaczy-skrzynia 6 cieszy. Denerwuje wskaźnik ekonomicznej jazdy-przy prędkości 80 km/h sugeruje wrzucenie 6 biegu (2,3 tyś obrotów)-przecież autko wtedy nie ciągnie tylko sie toczy. Może więc to jest najlepszy moment by zacząć jeździć ekonomicznie? Bo jak juz ci błyska twoja fura "zmień bieg" to szalenie działa na psychike i człowiek zmienia. Na razie ECO MODE wyłączony, jak będę mial 60 lat to sobie te...
4,0
~Andek
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Poprawna, biegi wchodzą łatwo, nie ma zgrzytów. 6tka umożliwia spore oszczędności na paliwie na trasie, choć jest coś za coś, czyli brak mocy na górnych biegach, konieczna redukcja na 4 do efektywnego przyspieszania. Myślę, że optymalna byłaby tu wersja amerykańska z 1,8 litra 148 KM i automatem.
4,0
~ja
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Skrzynia nie "haczy", skok pomiędzy przełożeniami jest ok, a biegi wchodzą bezproblemowo z lubianym przeze mnie "pyknięciem". Za to sprzęgło mogłoby więcej wybaczać i na początku, bez znajomości auta można zaliczyć "kangura".
4,0
~Paweł P.
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Skrzynia chodzi bardzo sympatycznie. Biegi wskakują bezproblemowo. Niestety sprzęgło fabryczne jest słabej jakości. Niedługo czeka mnie wymiana. koszt 400-500 pln za komplet renomowanego producenta.
4,0
~Kieziu
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Skrzynia biegów ok. To że jest ich 6 to tylko plus. Będę musiał chyba podjechać z pierwszym biegiem bo czasami nie chcę wejść. Proszę uważać na sprzęgło - dla mnie jest tak samo słabe jak w KIA.
5,0
~Andrzej My
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Chodzi bardzo dobrze, optymalna prędkość to 90-100km/h na 6 biegu - około 2000 obrotów. Na autostrady nie jest to opcja idealna, ale na drogach krajowych sprawuje się wyśmienicie.
5,0
~Kamil
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Dość precyzyjna. Jedyną niedogodnością jest ślizgające się sprzęgło, gdy to nie jest rozgrzane. Jest to niestety specyfika wszystkich Hyundai, w szczególności tych mniejszych.
4,0
~Dargren
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Odnoszę wrażenie przy zmianie biegu z 1 na 2 jakby chciało zgrzytnąć, ale może tylko przewrażliwiony jestem. Pozostałe biegi wchodzą bez zarzutu. 6 bieg można włączyć już od 70km/h
4,0
~Mario
Hyundai Elantra V
Sedan 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
Czasami przy szybkim wrzucaniu dwójki lekko haczy, miałem podobny problem w peugeocie więc nie zwracam uwagi na to. Poza tym jest precyzyjna i fajnie sztywno chodzi.
Hyundai Elantra V Sedan