Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Galloper II

Janosik, 8 lat temu
Silnik 2.5 TD 105KM 77kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 174 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai Galloper II 2.5 TD 105KM 77kW 1998-2003 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Samochód jest ładny rosowy nie kompaktowy wygląda super.Auto nie dla detektywa zwraca uwage wygląda inaczej ludzie się oglądaja za tym autem jakby to było posche.
5,0
Całokształt
Auto jest śliczne jednak nie jest to auto dla każdego na pewno auto jest aż za bardzo terenowe startuje jak tir z przebitkami rusza flegmatycznie na dalekie trasy super wygodnie się jedzie tylko ze za wysokie obroty na piątym biegu. Zaletą tego auta jest prostota konstrukcji można samemu coś porobić i dobrze zakonserwować i to bez kanału pod maska jest wszędzie dojście czysta mechanika to lubię nie to, co te teraźniejsze auto, że bez serwisu nic się nie zrobi. Gdyby zrobili lepsze przełożenie to naprawdę dobre auto a tak jest tylko dobre i ładne i bezpieczne
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto koreańskie silnik Pajero Dość daje rade trochę za mało Koni pod machą jak na taką masę ale jak już rozpendzi się powoli to da się już normalnie jechać.
3,0
Skrzynia biegów
Prawdziwy Wół terenowy słabo za bardzo auto się zbiera a na piątym biegu za wysokie obroty silnika przesco na trasie auto żre paliwo żeby auto mało paliło to trzeba by ze 70km jechać ale auto na trasy jest wygodne jednak tylko że za wolne za długo się jedzie przez Polskę.
4,0
Układ jezdny
Na asfalcie auto Se po prostu radzi i tyle nic nadzwyczajnego w terenie lepiej a nawet super jak to mówią dobry koń to i po błocie pójdzie i taki jest galloper. Auto ma nie precyzyjny układ kierowniczy czeba uważać na koleinach jak się zasuwa bo jedzie tam grzie te koleiny prowadzą na koleinach czeba kierownice mocniej czymać ten układ jest do wolnej jazdy stworzony terenowej bardziej niż na asfald powiem tak 60% teren 40% trasa takie to auto jest.
Komfort
5,0
Widoczność
Dardzo dobra
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa jak na disla super ogrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie to co van ale lepsze jak kombi o niebo.
3,0
Wyciszenie
Auto nie jest głośne ok przeciętnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto w stosunku do masy panad 2 tony to nie wiele pali zużycie zależy do kierowcy i od ogumienia do 8.5 litróe idzie zejść ale to jak se żagiel zamontujemy średnio 10L lób 11L generalnie te spalanie to wina tej skrzyni niegów piądka do dupy za wysokie obroty Slnika auto za bardzo ma terenoe biegi.Jeździ startuje jak tir z przebidkami siła a nie prędkość przyśpieszenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
5 gwiazdek bo auto za niedrogo można mieć w stanie igła i jest to prawdziwy samochód masywny kawał rwardej blachy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zależy jak się o auto dba auto jest nie zawodne ale są tacy kierowcy co i czołg popsuja. W normie normalnie obsługa zależy jak umęczone mamy auto w terenie na co dzień zarzynane ja sporadycznie terenowo używam
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niemam problemów dobrze kupiłem chyba.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Galloper II