Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 I Hatchback

Misiek, 16 lat temu
Silnik 1.4 109KM 80kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 I Hatchback 1.4 109KM 80kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : elastyczność silnika naprawdę pozytywnie zaskakuje!
4,0
Całokształt
Bardzo obszerne, nowoczesne i naprawdę ładnie zaprojektowane i wykonane auto. Prowadzi się doskonale. Niestety kultura pracy silnika, szczególnie do czasu pełnego rozgrzania, (gorsza niż w niejednym aucie segmentuy niższego) i hałaślwe przednie zawieszenie odbieraja mu sporo punktów. Jeżeli miałbym kupić to auto jeszcze raz to tylko z uwagi na jego "urodę" i wyjątkowo atrakcyjną cenę.
Wrażenia
4,0
Silnik
elastyczność na 5+, kultura pracy ledwo 3 stąd średnia ocena 4. Gdyby nie nieprzyjemne wibracje przenoszone na nadwozie i hałaśliwośc powyżej 4 tys. obrotów byłoby bardzo dobrze.
5,0
Skrzynia biegów
wbrew opiniom to nie wsteczny wchodzi źle a jedynka, czasem trzeba się mocować. Pozostałe biegi bez zarzutów. Krótko i precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
znakomite trzymanie się drogi na zakrętach, ale hałas zawieszenia i podskakiwanie auta na krótkich nierównościach polskich dróg bardzo nieprzyjemne. Dziwnie reagujacy układ kierowniczy, ale można się przyzwyczaić.
Komfort
5,0
Widoczność
sztywność nadwozia wymaga niestety szerokich słupków (nie tylko w tym samochodzie) Ale przyzwoite przeszklenie nadwozia, rewelacyjne lusterka + czujniki cofania dają poczucie pewności.
5,0
Ergonomia
poza przełącznikiem funkcji komputera (kto to wymyślił?) bez zarzutów. Szkoda, że w mojej wersji nie ma wzdłużnej regulacji kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zbyt długo się rozgrzewa silnik, przy krótkich trasach jest ciepło dopiero jak już trzeba wysiadać. Wentylacja skuteczna i bardzo cicha.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jedyna rzecz, za którą naprawdę można pokochać to auto! W klasie nie ma sobie równych
3,0
Wyciszenie
przeciętne, trzeba się wspomagać radiem żeby nie słyszeć silnika o kulturze pracy zbliżonej do Lanosa
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalnie trudno ocenić bo zima. Jak na tę porę roku i osiągi silnika to zupełnie przyzwoite. Na razie żadnych dodatkowych kosztów.
5,0
Stosunek jakość/cena
stosunek wyposażenie/cena na 5. O jakości podyskutujemy po przebiegu 100 tys. km.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
okazjonalnie szwankuje elektryka (centralny zamek, termometr, jakiś chyba elektrozawór od wspomagania), ale jak na razie samo przechodzi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na szczęście brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I Hatchback 1.4 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,8
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 I Hatchback