Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Fastback Facelifting

Ramires, ponad rok temu
Silnik 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai i30 III Fastback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ekonomia to miodzio w tym aucie.
5,0
Całokształt
Przede wszystkim bardzo ładne auto, ekonomiczne, dość zwinne. Daje pozytywne odczucia. Ale bardzo niepraktyczna wersja, typowa wozi-dupa. Mi to nie przeszkadza, bo zawsze mam drugie auto :) Ma swoje zalety i kilka malutkich wad. W ogólnym rozrachunku jest fajne, ale drugi raz bym go nie wybrał, bo to nie moja bajka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Żwawy, elastyczny, ogólnie mocy nie brakuje, ale jakbym mógł, to jednak zmieniłbym na wersję N. Zaleta to zadziwiająco niskie spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
Wygodna, płynna praca, nie szarpie. Jedynie po dłuższym nieużywaniu auta zdarza jej się trochę zmulać przy ruszaniu w trybie normalnym. Na sporcie jak dla mnie za długo przeciąga biegi przy dynamicznym ruszaniu.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze, może nie jest tak przyklejony do drogi jak np. BMW, ale pozytywne zaskoczenie. I do codziennej jazdy i do dynamicznej daje radę.
5,0
Karoseria
Nowe auto, trudno cokolwiek powiedzieć. Gwarancja 10 lat na perforację nadwozia coś pewnie znaczy.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu jest dobrze, brakuje czasem przednich czujników żeby wiedzieć, czy "to już" :) Do tyłu w wersji fastback jest znacznie gorzej. Mała szyba, szerokie słupki. Całe szczęście, że są czujniki na tył połączone z kamerą - nie ma strachu.
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie wysoki poziom, wygodne operowanie instrumentami pokładowymi. Wkurza jedynie kilka rzeczy, na które nie ma się wpływu, typu: domyślnie włączony asystent pasa ruchu, nie pamiętanie ostatnio używanego trybu skrzyni biegów, domyślnie włączony system start-stop, czy trochę wkurzające działanie automatycznych świateł drogowych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje, szybko chłodzi. Nieporozumieniem jest tylko brak nawiewów na tył w tunelu środkowym.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wygodnie, sporo miejsca. Auto niepozorne, w sumie niskiej klasy, a w garażu zajmuje więcej miejsca niż starsze auta o klasę wyżej np. audi A4 B5. W środku czuć, że jest sporo przestrzeni dla 4 dorosłych osób. Nikt nie narzeka.
5,0
Wyciszenie
Jak na nowy plastik-fantastik to nawet dość cicho. Nie jest to marka premium, więc nie mam dużych oczekiwań.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moje pierwsze nowe auto, więc serwisy gwarancyjne + AC to mały dramat :) Na razie znikomy przebieg więc tylko tankowanie - a to wychodzi bardzo tanio.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie jakość ok, ale cena moim zdaniem trochę przesadzona. W moim odczuciu trochę się przepłaca za tę wersję.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa jak należy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko działa jak należy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Fastback Facelifting