Bardzo dobre spalanie. Spokojna jazda na drodze krajowej to spalanie rzędu 1,2l-trochę więcej jak 100 km (chociaż przy pierwszych 100 km, można osiągnąć 0,9l ). Zasięg na samym elektryku ok. 65-70 km (dopiero w tym przedziale pojawia sie informacja o przejściu w tryb hybrydowy i załącza się silnik spalinowy, temp. powietrza ok. 20 stopni). W komputerze znalazłem wpis o dystansie 280km i średnim spalaniu 4,1l (czyli przejechane 60 na prądzie + 280 na benzynie, co oznacza, iż spalanie było ok. 5l bez uwzględnienia prądu)
Pozostaje kwestia przeglądów ze względu na warunki gwarancji.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu trochę ograniczona.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze pracująca klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi 141KM 104kW
[l/100km]