Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai IONIQ Plug-in

abc, 4 miesiące temu
Silnik 1.6 GDi 141KM 104kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 85 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai IONIQ Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW 2017-2019 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Bardzo dobre spalanie. Spokojna jazda na drodze krajowej to spalanie rzędu 1,2l-trochę więcej jak 100 km (chociaż przy pierwszych 100 km, można osiągnąć 0,9l ). Zasięg na samym elektryku ok. 65-70 km (dopiero w tym przedziale pojawia sie informacja o przejściu w tryb hybrydowy i załącza się silnik spalinowy, temp. powietrza ok. 20 stopni). W komputerze znalazłem wpis o dystansie 280km i średnim spalaniu 4,1l (czyli przejechane 60 na prądzie + 280 na benzynie, co oznacza, iż spalanie było ok. 5l bez uwzględnienia prądu) Pozostaje kwestia przeglądów ze względu na warunki gwarancji.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu trochę ograniczona.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze pracująca klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai IONIQ Plug-in

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów