AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Hyundai
Tucson
I
SUV
2.0 i 16V 141 KM 104 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008
(49) - Silnik
Na liście zabraknie
19
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Bogusław N.
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Pierwsze 15.000 km za nami. 5.000 po autostradach, reszta po naszych drogach, na długich trasach. Do 3.000 obrotów tylko szum kół po asfalcie. 3 tys. obr/min = 110 km/h. 3.5 - 4.0 tys obr./min słyszy się te 140 koni. Od 130 km/h wzwyż - znowu ciszej. 4.4 tys obr./min - maksymalny moment obrotowy. Maksymalnie dociągnąłem bez problemu do 5.5 tys. obr./min na 5.biegu = 195 km/h (na liczniku). Zjawisko "wolnego spadania obrotów" uspokaja się po...
Dodane
19 lat temu
4,0
~Ryszard z Gliwic
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Bardzo elastyczny, trochę wyczuwa się że przy małych obrotach brakuje momentu obrotowego, w warunkach trudniejszych podjazdów (ok. 15%, droga gruntowa) trzeba wyłaczyc klimatyzację, bo inaczej brakuje mocy. Przeszkadza duża inercja pedału gazu - obroty spadają dopiero po chwili po zdjęciu nogi z gazu! Jest to bardzo denerwujące, szczególnie w warunkach jazdy miejskiej. W serwisie stwierdzono, że jest OK, bo komputer nie pokazał zadnego kodu...
Dodane
19 lat temu
4,0
~toudi1982
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
mogłby być bardziej dynamiczny , czasami mi się wydaje ze silnik 2.0 jest za słaby do wyprzedzania w mieście raaczej się nie nadaje , na autostradzie jak się rozpędzi to owszzem , silnik chodzi cichutko jak stoimy na pasach ,światłach mamy wrazenie jak by był zgaszony , bieg 1 tylko do ruszania i odrazu na wyższe biegi dajemy , barddzo elastyczny na 4 i 5 silnik nie szarpie przy małych predkosciach nawet przy 50, 40 km bieg 4, 5 pociągnie
Dodane
15 lat temu
3,0
~Janek
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Jest wyraźny problem ze sterowaniem wtryskiem paliwa. Przy zmianie biegów w górę, przy obrotach 3000 i wyższych odpuszczenie pedału gazu nie powoduje natychmiastowej reakcji silnika i zmniejszenia obrotów. Obroty spadają z wyraźnym opóźnieniem, co powoduje przegazowanie. Silnik pracuje przez chwilę głośniej, a przy tym zużywa więcej benzyny. Serwis Hyundai´a nie potrafi do tej pory naprawić tej usterki.
Dodane
19 lat temu
4,0
~njacek@gmail.com
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Silnik benzynowy sprawuje się bardzo dobrze (jak na taka masę pojazdu) i jest całkiem żwawy. Przy normalnej jeździe jest cichutko, dopiero przy wkręceniu go na wyższe obroty (>4000) zaczyna się go wyraźnie słyszeć (chociaż niektórym ten dźwięk może przypaść do gustu. Wyprzedzanie na trasie to nie jest wielka operacja i można to zrobić całkiem dynamicznie. (chociaż w corolli 1.6 było lepiej ;])
Dodane
17 lat temu
5,0
~szymon18051983
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
niby dość mocny, ale auto swoje waży-jak jadę sam to idzie przycisnąć i poszaleć, ale z kompletem zaczyna się męczyć; w sumie wystarczy-w końcu to nie CRX; za to jest genialnie bezawaryjny (mimo LPG założnego w roku produkcji!); moment obrotowy raczej płaski-jedni to lubią mi raczej nie pasi (przywykłem do silników wysokoobrotwych); Vmax na autostradzie około 180; mi wystarczy
Dodane
10 lat temu
5,0
~Macias
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
lubi wysokie obroty bo to benzynka inaczej będzie szarpał, silnik zagazowany bierze olej wiec trzeba dolewać i wymieniać co 10 tyś, ale szybko się rozgrzewa i oddaje ciepło do środka, silnik na pasku ale koszt wymiany jest nie wielki i nie ma problemów z wyprzedzaniem ogólnie jestem zadowolony polecam
Dodane
5 lat temu
4,0
~y4r
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Silnik benzynowy 2.0 ma bardzo płaską charakterystykę momentu obrotowego - duży plus. Ciągnie od 2000rpm, często można wyprzedzać bez redukcji (oczywiście to wszystko \"jak na benzynę\"). Na zimnym pracuje głośno, jednak szybko się wycisza po rozgrzaniu. Posiada manualną regulację luzu zaworowego.
Dodane
12 lat temu
4,0
~Bogusław Najnigier
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Mały przebieg, docieram zgodnie z zaleceniem producenta. Nie przekraczam 100 - 110 km/h, ( 2.500 - 3.000 obr/min), nie przyspieszam gwałtownie. W tym zakresie silnik mruczy (słyszę go, pasażerowie - nie). Czasami trzeba "dać kopa" i te 140 koni dobrze sobie radzi. Dlatego ocena "dobrze"
Dodane
20 lat temu
Usterki
Hyundai Tucson I
Liczba wpisów:
18
Hyundai Tucson I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
nieokreślone stukanie z przodu pojazdu podczas jazdy
Czuć spaleniznę
Szarpanie przy mocnym dodaniu gazu
Zobacz więcej
usterek
5,0
~Darek
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Do kawalerskiej jazdy za słaby, ale do normalnej jazdy wystarcza. Łatwy dostęp do osprzętu. Na instalacji gazowej BRC 32 chodzi znakomicie ale należy kontrolować luzy zaworowe bo reguluje się je płytkami które od ręki dostępne nie są i nie każdy mechanik to zrobi.
Dodane
5 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Hyundai Tucson
Zobacz 145 aut
od ręki
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008
4,4 (68 ocen)
Sprawdź oferty Hyundai Tucson
Wybierz inny silnik
2.0 CRDi 112 KM
2.0 CRDi 140 KM
2.0 i 16V 141 KM
2.7 i V6 24V 175 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Hyundai Tucson w pigułce
Hyundai Tucson
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Hyundai Tucson
Dane techniczne
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008
Raporty zużycia paliwa
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008
Opinie
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008
Usterki
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008
Publikacje
Hyundai Tucson
Newsy
Hyundai Tucson
Galerie
Hyundai Tucson
Nasze pomiary
Hyundai Tucson
Filmy
Hyundai Tucson
Ogłoszenia
Hyundai Tucson
Ceny aut używanych
Hyundai Tucson
Dziennik kosztów
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008
Opinie o instalacjach LPG
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008
Testy zderzeniowe
Hyundai
Aktualnie przeglądasz
Hyundai Tucson I SUV
Dane techniczne
191 raportów
zużycia paliwa
900 ogłoszeń
używanych
8 zgłoszonych
usterek
6 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Hyundai Tucson
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy