Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar I-Pace

Artur, 4 lata temu
Silnik EV400 400KM 294kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jaguar I-Pace EV400 400KM 294kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Znakomity w prowadzeniu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Czasami długi czas uruchamiania ekranów systemu multimedialnego
5,0
Całokształt
Samochód godny polecenia
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelacja
5,0
Skrzynia biegów
5 gwiazdek za brak skrzyni :)
5,0
Układ jezdny
znakomity, przyjemność prowadzenia nie do opisania
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba do tyłu przez tylna szybę , ale kamera cofania wszystko załatwia
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
świetna klima, bardzo szybka za sprawą pompy ciepła
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca szczególnie z tyłu
5,0
Wyciszenie
Bajka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy panelach PV jezdzi się praktycznie za darmo
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
początkowo problemy z ekranami ale nowe oprogramowanie załatwiło sprawę. Co jakiś czas akcje wymiany oprogramowania które poprawiają działanie samochodu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Zużycie prądu dla silnika EV400 400KM 294kW

Średni zasięg
353 km
Średni maksymalny zasięg
370 km
Średni minimalny zasięg
280 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
410 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
24,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
13,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,5 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar I-Pace