Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar S-Type

Mr_MT, 6 miesięcy temu
Silnik 4.2 i V8 32V 300KM 221kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Jaguar S-Type 4.2 i V8 32V 300KM 221kW od 2001 - Oceń swoje auto
2,86
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Pięknie mruczy i jest oszczędny, jeśli chodzi o paliwo i jak na V8
Inne : Wygląd samochodu jak najbardziej na plus, ale to tyle.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Układ elektryczny
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
Design jest super, ale samochód pod względem karoserii, mechanicznym i elektrycznym to istna porażka. Mechanicy nie chcą się podejmować tych samochodów. Brak części zamiennych.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pięknie mruczy i jest oszczędny jak na V8, spalanie na autostradzie potrafi zejść do 9 litrów. Czasem problematyczne zdarzały się zawory zmiennych faz rozrządu.
1,0
Skrzynia biegów
TRAGEDIA! Przez okres użytkowania wychwalana skrzynia (ZF 6HP26) była wymieniona 3 razy! Konwertery w tych skrzyniach padają jak muchy siejąc spustoszenie zostawiając po sobie opiłki i zacierając skrzynię. Mimo odpowiedniego dbania i wykonując dynamiczne wymiany oleju nie dało się ich utrzymać w dobrym stanie.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i dokładny, super.
2,0
Karoseria
Gniją na potęgę, zwłaszcza progi i podłoga. Pod tylnymi drzwiami, w komorze silnika. Fatalne spasowanie elementów typu listwy na wypadających spinkach montażowych - szyba dopychając uszczelkę wypycha listwę.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest w porządku, wszystko widać. Jedyne do czego bym się przyczepił to małe lusterka, ale kwestia indywidualna i przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
Umiejscowienie przycisków jak najbardziej w porządku, wszystko pod ręką. Fotele są bardzo wygodne i nie męczą na dłuższych jazdach (jeśli działa i nie stoi u mechanika miesiąc).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problematyczne zawory rozprężne klimatyzacji, jak nie chłodzi i jest wymieniony kompres klimatyzacji na nowy to najprawdopodobniej właśnie zawór. A żeby się do niego dostać trzeba rozebrać całą deskę rozdzielczą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na nogi i nad głową, bagażnik też w miarę ok.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tragedia, nigdy więcej Jaguara. Padające jak muchy konwertery, problemy z elektryką (robiona z czegoś co przypomina łajno), śniedziejące przewody, przepalające się wyświetlacze od klimy, radia. Brak dostępnych części zamiennych do kokpitu. Problemy z klimatyzacją, karoserią. Mechanicy nie podejmują się napraw, bo nie znają tych samochodów, a jeśli już to widząc markę liczą wszystko razy 3.
1,0
Stosunek jakość/cena
Wartość auta po zakupie + 3x wartość auta z włożonymi naprawami = 0.5 wartości auta przy sprzedaży.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wypadające elementy dekoracyjne z drzwi, przepalające się wyświetlacze, podświetlenia, przyciski nie stykają i trzeba mocniej wcisnąć, żeby się załączyły.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tragedia, nigdy więcej Jaguara. Padające jak muchy konwertery, problemy z elektryką (robiona z czegoś co przypomina łajno), śniedziejące przewody. Brak dostępnych części zamiennych do kokpitu. Problemy z klimatyzacją, karoserią.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.2 i V8 32V 300KM 221kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar S-Type

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów