Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar XJ8 II

XJ8, 2 lata temu
Silnik 4.2 i V8 298KM 219kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 151 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jaguar XJ8 II 4.2 i V8 298KM 219kW od 2003 - Oceń swoje auto
5,00
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Piękna ponadczasowa linia
5,0
Całokształt
Rewelacyjny samochód. Piękna linia nadwozia, komfort podróżowania, radość z jazdy, Miałem wiele auta i teraz mam kilka, jednak nim się jeździ super po drogach, a w warunkach zimowych i poza drogą najlepszy jest Range Rover
Wrażenia
5,0
Silnik
Dziś może 300 koni nie jest jakimś wynikiem powalającym, ale w tym samochodzie gwarantuje mu bardzo dobre osiągi, płynnie i szybko przyspiesza, wręcz wyrywa do przodu. Pracuje cicho a przy przyspieszaniu rasowo mruczy. Przy dynamicznej jeździe spala 13l
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje bardzo dobrze, szybko zmienia biegi, Pamiętać trzeba o wymianie oleju.
5,0
Układ jezdny
Świetnie się trzyma drogi po założeniu dobrych opon na 18. Jak go kupiłem poprzedni właściciel założył na tył 17 iw dodatku z tył chińskie opony. Strach było tym jeździć po mokrym.
5,0
Karoseria
Unikatowe i ponadczasowe wzornictwo. Tego samochodu nie da się pomylić z żadnym innym.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Trzeba tylko pamiętać , że ma dugi tył
5,0
Ergonomia
Wygodny, wszystko pod ręką, intuicyjny. Bardzo wygodne elektryczne fotele z podgrzewaniem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja, klimatyzacja i ogrzewania działa tak powinno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca, biorąc pod uwagę klasę samochodu, jego gabaryty i piękną linię nadwozia. Długa maska i bagażnik to mniejsza kabina , ale jest wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszony. Dłuższa jazda nie jest męcząca.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód który jest od jazdy okazjonalnej nie przelicza się ile spali paliwa, ile opon zedrze itp. Przez 2 lata przejechałem nim około 20000 tys km
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem używanego z zamiarem zatrzymania go jako klasyka. więc w tym przypadku cena do jakości jest rewelacyjne niska. Chociaż już wzrasta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 18 latach trzeba było wymienić tylne przewody hamulcowe. Wymienione tez tarcze, klocki itp
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.2 i V8 298KM 219kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar XJ8 II