Auto na maxa skopane,silnik z automatem to muł niesamowity, dodatkowo miedzy przełączeniem elektryka na spalinowy jest sekundowa cisza, co przy próbie wbicia się na rondo graniczy z wypadkiem. Z załozenia auto miało być do miasta, nic mylnego. Jeżdżąc tylko po mieście silnik się ponoć nie dogrzewa i wyskakuje komunikat o odświeżaniu oleju i paliwa, jeżeli się go zignoruje to po 3tyg. pojawi się komunikat o koniecznej wymianie oleju--oczywiście płatnej, mimo że przegląd macie za rok!!! Tak tak , mi wyskoczył komunikat przy 2 tyś km po 4 miesiącach od zakupu. Co na to ASO? Zalecenie producenta jest takie że jak wyskoczy komunikat o odświeżaniu oleju, to czy wam się podoba czy nie, czy leje albo jest śnieżyca, macie wykonać conajmniej godzinną jazdę po trasie szybkiego ruchu. A jak wam wkońcu wyskoczy info o konieczności wymiany oleju, to macie jechać wymienić za swoje. Czyli mimo gwarancji i obowiązkowych przeglądów, musicie się liczyć z dodatkowymi wymianami oleju po 800 każda.
Wrażenia
1,0
Silnik
połowa tych KM to chyba na łące się pasie, bo w aucie ich nie ma
1,0
Skrzynia biegów
7 stopni a strasznie przeciąga
3,0
Układ jezdny
jeździ,skręca,hamuje
3,0
Karoseria
jest
Komfort
5,0
Widoczność
ok
1,0
Ergonomia
sterowanie ekranami....przerost treści nad formą
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
przy wyprzedaniu głośno bo biegi tak się mulą jakby auto 90/h na drukim biegu jechało
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z wyżej wymienionych, wymiany oleju ok 6 razy w roku
1,0
Stosunek jakość/cena
w/w
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
olej i ogólnie co i rusz coś wyskakuje
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
szkoda gadać
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
[l/100km]