Karoseria
: Cudowny przód, ładny bok i tył, wnętrze też fajne - takie nie chińskie.
5,0
Całokształt
Odrobinę przy drogi. Ja mam wersja wybitnie skonfigurowaną, ale zyskuję na mniejszej utracie wartości.
Wrażenia
5,0
Silnik
fajnie się zbiera, ładnie pracuje
5,0
Skrzynia biegów
Doskonały automat, a kilka już miałem i mam porównanie
5,0
Układ jezdny
Odrobinę twardy, ale mam z premedytacją 19 calowe felgi. na 18 byłoby wzorowo.
5,0
Karoseria
ładna
Komfort
5,0
Widoczność
Przód i boki rewelacja, tył standard w tym segmencie
5,0
Ergonomia
wzorowa bym powiedział
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonałe
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik odrobinę za mały. Coś ok. 420-440 l. Reszta super.
5,0
Wyciszenie
Raczej świetne, w Peugeocie 3008 1.2 puretech było głośniej, w koreańskich podobnie. Nie porównuję do np. Mercedesa GLA. Czyli w segmencie bardzo dobrze. Przy 150 km, nie słychać silnika, tylko lekki szum powietrza. Zresztą wg mnie świetnie sobie poradzili z opływem powietrza przy tym "kanciaku". W Citroenie C5 to była dopiero tragedia - opisywana na forach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ha, od 5 do 7 litrów. Rewelacja
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelacja, pomimo że ciut przy drogi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie miałem usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
[l/100km]