Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee III

Hube, 11 lat temu
Silnik 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 63 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Grand Cherokee III 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Najlepszy samochód jaki miałem. Wszechstronny, przy tym ekonomiczny (jak na swoje gabaryty), wygodny, bezpieczny, trochę lanserski, dobre audio, super silnik i skrzynka, tylko założyć opony A/T i w drogę lub na szuter.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 3,7 (założony LPG) zachwyca kulturą i elastycznością. Trochę \"ryczy\" gdy na wyprzedzaniu podkręcisz go do 5-7k rpm, ale jest mocarny i to wytrzymuje :) Ponadto nie jest paliwożerny. Trasa 16,25 l/100 km gazu i 13,4 l/100 km Pb95, miasto 18,50 l/100 km gazu i około 16 l/100 km Pb 95. No czinkłeczento to nie jest.
5,0
Skrzynia biegów
Świetne przełożenia biegów, praktycznie nieodczuwalne. Polecam zabawę z manualną opcją przerzucania biegów w automacie (na rozgrzanym silniku!!!) i przeciąganie biegów. Siła mast zajn!
5,0
Układ jezdny
NIGDY nie spodziewałem się, że taka landara będzie jeździć po zakrętach jak osobówka. Nie ma pływania, ucieczek \"dupy\" na wyjściu z zakrętu. No po prostu rewelka. Nierówności w terenie to dziecinada.
Komfort
5,0
Widoczność
Kliknąłem, że widoczność doskonała, ale słupki pomiędzy szybą przednią, a drzwiami są deko za szerokie i ciut utrudniają widoczność np. zauważanie pieszych na pasach przy skręcie, ale bezpieczeństwo przede wszystkim... moje heh :)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, w zasięgu wzroku i ręki. Przełączniki intuicyjne, komfortowo pomyślane schowki, wygodne siedzenia. No zajebisty sprzęt!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Robi się ciepło w 0,5 minuty od włączenia silnika. No dobra, testowałem latem więc miało prawo. W ziemie jeszcze nie miałem tego auta (najlepsze przede mną), ale klimatyzacja działa nader poprawnie. Robi się przyjemnie chłodno w całym aucie szybko. Tylko w dupę trochę ciepło tak, jakbym miał podgrzewane siedzenia,a nie mam.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam prawie 2 metry wzrostu i nie jest to moje najbardziej wygodne auto, a miałem Mondeo, Pajero. Ta opinia chyba wystarczy.
5,0
Wyciszenie
Głośno robi się przy obrotach 5-7k rpm, poza tym cisza... Na nierównościach cisza. Na autostradzie cisza. najbardziej może zaszkodzić niewłaściwy dobór opon, które mogą hałasować.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Twierdzę, że jak na tak duże, ciężkie i wszechstronne auto spalanie jest jego mocną stroną. Oczywiście można do sejczento założyć przyczepę i bagażnik nadachowy i będziemy mieli podobną pakowność za niższe pieniądze i koszty spalania, ale gdzie zmieścimy 4 osiłków, którzy przeniosą auto przez muldy?
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem używkę w dobrym stanie więc cena / jakośc u mnie wypada rewelacyjnie, ale nie tak zwyczaj nie rewelacyjnie, a RE WE LA CYJ NIE!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go dopiero miesiąc więc niewiele jestem w stanie powiedzieć w zakresie niezawodności oprócz tego, że przez ten miesiąc mnie nie zawiódł...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam go dopiero miesiąc więc niewiele jestem w stanie powiedzieć w zakresie niezawodności oprócz tego, że przez ten miesiąc mnie nie zawiódł w poważnych usterkach... :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Grand Cherokee III 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
17,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Grand Cherokee III