Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee III

Krzysztof 38lat, 10 lat temu
Silnik 5.7 Hemi V8 362KM 266kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 53 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Grand Cherokee III 5.7 Hemi V8 362KM 266kW 2009-2010 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zapier... konkretnie ale to nie Subaru STI ani Lancer Evo.
4,0
Całokształt
Samochód wart swoich pieniędzy ale nie należy się łudzić - to kosztowna zabawka w utrzymaniu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to zdecydowanie najfajniejsza sprawa w tym aucie. Seryjnie jest 360 kucy i 520Nm, ja mam 560Nm i 387kucy. Silnik \"ciągnie\" od 1000 obrotów, jednak masa auta i jego aerodynamika powoduje spore spalanie gazu (trasa 19L przy tempomacie 150km/h) miasto....nawet 33L LPG. Moje auto przyspiesza w 6,5s do setki. Silnik na niskich obrotach jest cichy jak normalne osobowe auto. Gwałtowne przyspieszenie powoduje fajny ryk. Przy prędkościach powyżej 150 jest głośno w porównaniu z np Focusem ale też opory powietrza są znaczne. auto na 2gim biegu osiąga 120km/h. Faktycznego kopa w plecy osiąga około 4000obrotów. System Mopar działa szybko i niezauważalnie. Warunek-trzeba stosować olej 5W-20 i wymieniać go tak jak ja co 10tkm.
4,0
Skrzynia biegów
Tu mam mieszane uczucia. Sportowe osiągi auta powodują że skrzynia potrafi szarpnąć. Pomiędzy 2 i 3 biegiem trochę myśli. Poprawiło się po wgraniu najnowszego oprogramowania w ASO jeepa. Przy jeżdzie na tempomacie 150km/h obroty silnika to 2300. Ponieważ odpowiada mi dynamiczny tryb jazdy więc zadziorna skrzynia również jest ok. Zastanawia mnie żywotność ale w razie potrzeby wymienię na nową.
4,0
Układ jezdny
Jest ok jak na taką masę i środek ciężkości. Auto prowadzi się jak osobowe. Przy hamowaniu trochę nurkuje pomimo wymiany amortyzatorów na nieco twardsze. Wymieniłem tarcze na sportowe bo oryginały były mało wydajne przy kilku poważniejszych hamowaniach. Jest lepiej ale nie rewelacyjnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Do du...ale fabryczna kamera cofania i fabryczne czujniki ułatwiają sprawę. Daję radę:)
4,0
Ergonomia
Jest ok. Klamki otwierania drzwi są za nisko. Radio to Boston Premium gra świetnie. Liczniki czytelne, dostęp do przełączników ok. Nie ma się co czepiać moim zdaniem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajne w każdych warunkach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu tak jak w Mondeo. Więc dajemy radę. Bagażnik ma zbyt wysoko podłogę.
4,0
Wyciszenie
Do 150km/h ok. Powyżej głośno. Pamiętajmy jednak iż auto jest wysokie i raczej współczynnik oporów ma jak wagon kolejowy:(
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy jak się jeździ. Jeśli delikatnie to miasto 23l jeśli wariacko to miasto nawet 33L
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto kupić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spore inwestycje po zakupie ponad 15000pln. A teraz tylko płyny:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, bo po zakupie wydałem wiaderko pieniędzy:(

LPG - zużycie paliwa dla silnika 5.7 Hemi V8 362KM 266kW [l/100km]

Średnie zużycie
20,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
21,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
17,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Grand Cherokee III