Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

Janusz, 5 lat temu
Silnik 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Rewelacja
Inne : Wyciszenie jak w drogiej limuzynie
5,0
Całokształt
Świetny samochód. Najlepszy w klasie i lepszy wybór od typowego kompakta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mnie się jego brzmienie podoba. Mocny już od niskich obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Wzorowa
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie rewelacja. Wcześniej jeździłem Astrą, Jeep jest o niebo lepszy.
5,0
Karoseria
Jest jak czołg. Reszta konkurencji jak z kartonu.
Komfort
5,0
Widoczność
Pudełko na kołach i wielkie lusterka
2,0
Ergonomia
Wszystko ok. Jedyny minus to schowki w drzwiach. Jest wystarczająco dużo miejsca na typowe kieszenie, ale jakiś geniusz postanowił, że będzie oryginalnie, jak będą tylko miejsca na butelkę. Bardzo wygodna obsługa tempomatu i audio. Świetna kierownica, dobrze leży w dłoniach, ma dobrze zaprojektowane ramiona i grubość.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się błyskawicznie. Klima super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 180, za mną może usiąść osoba o takim samym wzroście i będzie ok. Wnętrze nawet za szerokie. Do podłokietnika z lewej strony mam trochę za daleko.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu z Astrą czy moim służbowym Hyundaiem i40 jest niewiarygodnie cicho. Dopiero powyżej 160 zaczyna być głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli się wie jak jeździć można zejść do zużycia deklarowanego przez producenta. Kluczem jest jazda na niskich obrotach, poniżej 2tys. Silnik dobiega tym świetnie radzi. Na autostradzie nie jest tak różowo, bo ok. 10l. Przy 140. Ogólnie problem polega na tym, że silnik wręcz prowokuje do ostrej jazdy. Jest dynamiczny i błyskawicznie wchodzi na obroty. Trzeba mieć silna wolę żeby jeździć spokojnie. Usterek żadnych nie odnotowałem przez 21tys.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja latitude, po obniżkach w cenie niższej niż gorzej wyposażony Renault Megane, różnica w komforcie, przestrzeni, jakości karoserii ogromna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chyba za nowy jest na cokolwiek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV Facelifting