Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

jeepnięty, 5 lat temu
Silnik 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Ilość miejsca w środku
Silnik : Dobre osiągi
5,0
Całokształt
Ogólna ocena - mocna 4. Ma kilka mankamentów, ale zalet dużo więcej. Przede wszystkich jest dużo miejsca, na czym mi bardzo zależało, cicho w środku, nadaje się do dłuższych wyjazdów, a to ważne bo to jedyny samochód w rodzinie. Nie miałem żadnych problemów przez ponad pół roku, co dobrze świadczy o jakości. Prześwit jest za mały do jazdy terenowej, ale za to w mieście i na polnych drogach idzie jak burza. Bardzo dobry układ kierowniczy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na wolnych obrotach, na zimno słychać jakby to był zepsuty silnik 4cyl. Po rozgrzaniu i podczas jazdy jest już bardzo dobrze. Silnik żywiołowy, trochę jak z motocykla. Trzeba się wręcz powstrzymywać przed dodawaniem gazu, bo reaguje błyskawicznie i zapewnia dobre osiągi.
5,0
Skrzynia biegów
Lekko i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Nieważne czy droga dobra czy zła, kręta, czy autostrada. Prowadzi się doskonale. Kierownica chodzi lekko w mieście, co przekłada się na dużą poręczność.
5,0
Karoseria
Pionowe szyby zapewniają dużo miejsca w środku. Próbowałem się przed zakupem przymierzyć do Suzuki Vitara, ale Renegade to zupełnie inna liga. Również pod względem poziomu wykończenia, który pasuje do klasy średniej. Wszystko bardzo solidna, drzwi grube i ciężkie, jak z prawdziwej terenówki. Wrażenie z jazdy jest niezwykłe, bo siedzimy jak w sejfie i czujemy się bezpiecznie otuleni przez auto. Firmowe nagłośnienie jest chyba najgorsze, jakie do tej pory miałem w samochodzie. Głośniki są niewiarygodnie tandetne. Po zakupie natychmiast je wymieniłem.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu przez słupki słabo i bardzo mi to przeszkadza. W pozostałych kierunkach jest ok. Lusterka jak z ciężarówki - duży plus.
4,0
Ergonomia
Jedyny minus za śmiesznie krótkie daszki przeciwsłoneczne. Przez to, że przednia szyba jest prawie pionowa, jest mocno oddalona (to jest super...), ale po przekręceniu daszka na boczną szybę, ten jest w ogóle nie zasłania i słońce świeci nam w oczy z boku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje po prostu strasznie. W mrozy jeździliśmy z ustawieniem na połowę ciepła. Silnik się szybko nagrzewa, rewelacja do jazd miejskich. Klima się włącza i ma dużą wydajność, ale prawdziwy test będzie latem (jeżdżę od września)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem zachwycony ilością miejsca od pierwszych chwil kontaktu z tym samochodem. Kolega, który ma znacznie droższego suva był nieprzyjemnie zaskoczony, że wydał 50 tys. więcej a ma ciasno za kierownicą -;)
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Usterek żadnych nie było, pali średnio ok. 7-7,5 w tym jazda autostradą - gdzie pali ok. 9-10. Gdyby było mniej, byłbo to ideał.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przymierzaliśmy się do kilku samochodów, a za bogaci nie jesteśmy. Za każdym razem się okazywało, że jak samochód fajny to cena za wysoka (np. Toyota RAV4), a jak cena akceptowalna to samochód ma poważne wady (np. Dacia Duster - tandeta!!!, Suzuki Vitara - głośny, szokująco niska jakość wnętrza). No i Jeep był gdzieś pośrodku. Dlatego padło na niego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
-:)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV Facelifting