Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

Andrzej, 2 lata temu
Silnik 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Przestronność, solidność, wyciszenie
5,0
Całokształt
Miałem wiele samochodów i nie zdarzyło się, że chciałbym kupić któryś ponownie, a renegade jak najbardziej. Wybrałbym tylko wersję z bogatszym wyposażeniem . Auteczko całkowicie bezawaryjne, niekłopotliwe, daje przyjemność z jazdy i jest bardzo praktyczne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ludzie którzy narzekają na ten silnik spodziewali się pewnie, że z jednego litra da się zrobić rakietę. A to tylko jeden literek i jak na tę pojemność silnik jest ekstra. Osiągi są dobre, kultura pracy mogłaby być lepsza, ale silnik jest dobrze wyciszony i nie odczuwa się, że to trzy cylindry. Elastyczność jest słaba , trzeba go wkręcić powyżej 2,5 obr., wtedy zbiera się jak motocykl. Silnik zestrojony tak, żeby dało się oszczędnie jeździć, ale wtedy obroty na 1800. Ja nie mogę na to patrzeć, za nerwowy jestem, żeby jechać 60km/h na 6 biegu.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelka.
5,0
Układ jezdny
Świetnie się nim jeździ bez znaczenia czy miasto czy trasa.
5,0
Karoseria
Wszystko bardzo solidne, pancerne i świetnie spasowane. Prawdziwa terenówka. W środku dużo miejsca. Dużo, znaczy naprawdę dużo, więcej będzie dopiero w znacznie większych autach. W swoim segmencie renegade nie ma żadnej konkurencji. Na minus bagażnik. Jest za mały i dalszy wyjazd np. W 4 osoby to gimnastyka z bagażami.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie super. Słupek A wyjątkowo szeroki, ale wiele nowych modeli teraz takie ma, więc trzeba się przyzwyczaić. Poza tym super.
4,0
Ergonomia
Jedyna rzecz, która naprawdę mi nie odpowiada, to manetka od świateł. Nie wiem kto to projektował i kto dopuścił do produkcji, bo to po prostu bubel. Wiele razy zdarzyło mi się włączyć światła drogowe przy wrzucania kierunku. Wszystko przez to, że zamiast zrobić typowe manetki z sekwencyjnym przełączaniem, fiat zrobił taką z wyraźnym skokiem. Poza tym wszystko ok. Pochwalić należy bardzo wygodną pozycję za kierownicą i fajne sterowanie systemem audio.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jest tak mocna, że pasażerowie z tyłu narzekają, że zimno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Jak im się udało tę cegłę tak wyciszyć nie mam pojęcia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
110 tyś nalatane, zero awarii, zero problemów. Spalanie w moim przypadku 7,4, nie zerowałem licznika przez ostatnie 30 tyś. km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie da sie kupić nic porownywalnego. Trzeba dołożyć 20-30 tyś. i wtedy można już przebierać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oczywiście odbojnik wytarł lakier pod klapą bagażnika. Naprawione na gwarancji i nie ma już z tym problemu. Winny jest sam odbojnik, wykonany z bardzo twardej gumy i nie dość dokładnie. Wymaga to regulacji. Poza tym przez trzy lata i 110 tyś. nie zdarzyło się kompletnie nic! Mam wciąż fabryczne tarcze, klocki zmienione przy ok. 70 tyś.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV Facelifting