Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

Andrzej, 4 lata temu
Silnik 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Zawieszenie
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Potrzebowałem następcy dla skody octavia, która całkiem mi zardzewiała. Przebiegi 80% miasto, 20% trasa i okazjonalnie wakacje. Po rozejrzeniu sie na rynku stwierdziłem, że w zasadzie stać mnie tylko na toczydełko typu vw polo. Wszelkie kompakty i suvy były poza zasięgiem. I wtedy przypadkowo trafiłem na renegata. Byłem zachwycony od samego początku, chociaż nie jest to auto bez wad. Jeździ sie nim super, nic sie nie psuje, budzi pozytywne emocje. Na parkingu nikt nie podejdzie do bmw x5, ale do renegata już tak! Rada dla kupujących - rozejrzyjcie sie za używanym eglemplarzem. Ten samochód będzie się zużywał bardzo powoli, bo jest solidnie wykonany. Kupno używanego to może być dobry deal.
Wrażenia
5,0
Silnik
Tylko jeden literek, ale osiągi jak na dupowóz są wystarczające. Nie puchnie nawet na autostradzie przy 5 pasażerach.
5,0
Skrzynia biegów
Wzorowa
5,0
Układ jezdny
Typowo szosowy, twardy i wręcz sportowy. Jeździ znakomicie. Terenu nie próbowałem.
5,0
Karoseria
Budzi podziw od pierwszego kontaktu. Po obejrzeniu kilku modeli np. Forda ecosport, suzuki vitary, stwierdzam, że renegat to prawdziwa terenówka z szosowym zawieszeniem. Wszystko bardzo solidne i masywne. Bryła jest kanciasta i dzieki temu w środku jest zdumiewająco dużo miejsca.
Komfort
4,0
Widoczność
Ja lubie siedzieć nisko, a jak sie obniżę za bardzo, maska zasłania mi widok do przodu. Na duży plus rewelacyjne lusterka.
4,0
Ergonomia
Ogólnie ok. ale: daszki przeciwsłoneczne są za krótkie, w drzwiach kieszeń tylko na butelkę, łatwo niechcący włączyć światła drogowe zamiast kierunku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje jak głupi i chłodzi jak wściekły -:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest lepiej niż w samochodach o segment wyżej.
5,0
Wyciszenie
Szyba przednia jest specjalna, wyciszona. Pewnie dzieki temy jest zaskakująco cichy. Nie przeszkadzaja nawet kształty nadwozia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio pali ok. 7,5. Myślałem, że będzie mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem 65900 - wyprzedaż rocznika. Po normalnej cenie bym go nie kupił, ale ta był ok. Nic lepszego nie byłem w stanie wyrwać za te pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kompletnie nic się nie zdarzyło. Trochę mbie to nawet dziwi, bo wiadomo jakie są te współczesne samochody.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV Facelifting