Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV

RoninZS, 5 lat temu
Silnik 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
3,07
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Radio
Przeniesienie napędu : Skrzynia biegów
3,0
Całokształt
Ciekawy design, jakość wykonania wnętrza przyzwoita, gorzej z elektroniką ogólnie i mechaniką skrzyni biegów. Dziwne rozplanowanie zamków, schowek po stronie pasażera takowy posiada ale wlew paliwa już nie - czyli stań "pod blokiem" to możesz w prezencie dostać piach albo wodę w zbiorniku paliwa! (wlew nie jest zabezpieczony - jest jak w zabawce) a silnik MultiAir jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa (info na podstawie przestrogi ze strony mechanika ASO).
Wrażenia
4,0
Silnik
Aktualnie bez zarzutów.
1,0
Skrzynia biegów
Wyje przy obrotach 1.7-2 tys. Według ASO wszystkie teraz tak nowe maja. Auto zastępcze - starsze bez zastrzeżeń. Problem ma charakter rozwojowy, zobaczymy co będzie przy większym przebiegu.
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
2,0
Widoczność
czujniki cofania z tyłu to minimum w tym samochodzie.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zanim samochodem wyjedziesz na autostradę (abyś nie był "świętej pamięci") przetestuj radio, mi po 350 km zaczęło "szaleć". Ataki akustyczne radia (powyżej 88dB), przeraźliwe wycie trzeszczenie, bez możliwości wyciszenia/wyłączenia radia, tylko ściągnięcie klemy z akumulatora uspokaja radio. (trójkąt odblaskowy w użyciu!) Ataki cykliczne bez znaczenia czy radio włączone czy nie/auto na postoju itp. Po atakach akustycznych, czasami nie można cofnąć hamulca ręcznego (samoistne zaciąganie) i dziwne komunikaty na wyświetlaczu przy zegarach. Czekam na nowe radio z Włoch, (transport powyżej 2 tyg.) Wyjąca skrzynia biegów przy obrotach: 1.7 - 2 tys. (przy jeździe typu ecodrive - najbardziej słyszalne)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Renegade SUV