Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV

Woocash94, 8 lat temu
Silnik 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 3 tys. km
Jeep Renegade SUV 1.6 MultiJet 120KM 88kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Samochód świetnie się prowadzi i jest bardzo dobrze wykonany, świetna jakość
5,0
Całokształt
Ocena na podstawie jazdy próbnej i kilkudniowym obcowaniu z Jeepem. Samochód zrobił na mnie świetne wrażenie, szczególnie jeśli chodzi o jakość wykonania, układ jezdny i skrzynię biegów. Subiektywne odczucia siedząc wewnątrz są takie, że Renegade jest wykonany z lepszych materiałów niż VW Golf VII
Wrażenia
3,0
Silnik
Moim zdaniem silnik jest za słaby i okazuje się dość paliwożerny, polecam celować w mocniejszą wersję 2.0 140KM. Za sprawą wyższego momentu obrotowego będzie bardziej dynamiczna i elastyczna.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, krótkie skoki lewarka, pracuje z przyjemnym oporem, dokładnie tak jak można oczekiwać od dobrej skrzyni.
5,0
Układ jezdny
Największa zaleta Jeepa, prowadzi się jak osobówka, bardzo dobre zawieszenie i precyzyjny układ kierowniczy. Świetnie trzyma się w zakrętach. Naprawdę, jeździ się bardzo przyjemnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Poza grubymi słupkami A, do których trzeba się przyzwyczaić, jest bardzo dobrze. Siedzimy wysoko co daje poczucie wyższości na drodze i dobrą widoczność w korku lub gdy wyprzedzamy na trasie inne pojazdy.
5,0
Ergonomia
Dużo poręcznych schowków co bardzo cenię w samochodzie. Przyciski rozplanowane intuicyjnie, do wszystkiego szybko można się przyzwyczaić. W bagażniku mamy podwójne oświetlenie z obu stron.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochodem jeździłem gdy były upały powyżej 30 stopni. Klimatyzacja chłodzi wnętrze bardzo szybko. Brak zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Świetna pozycja za kierownicą, sporo miejsca z przodu jak i z tyłu. Nad głową ogromna ilość przestrzeni nawet dla osoby o wzroście 183cm.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, szum przy większej prędkości przez kanciatą karoserię i niemal pionową przednią szybę. Silnik dobrze brzmi, zwłaszcza, że to diesel.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód z tym silnikiem sporo pali, mi po dość ostrej jeździe po miejście wyszło 9.2l. Trzeba się liczyć z tym, że spalanie będzie wyższe niż w samochodach kompaktowych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Świetna jakość, nie czuć typowego dla amerykańskich samochodów słabego wykonania tandetnymi plastikami. Samochód jako pierwszy Jeep produkowany jest we Włoszech, w tej samej fabryce co Fiat 500X. Moim zdaniem produkcja w Europie to zaleta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadomo, nowy samochód, mały przebieg, gwarancja itp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 MultiJet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV