auto ma charakter, albo go polubisz albo z nienawidzisz, taki jest Wrangler. Nierówne lub polne drogi to dla niego poezja, jak czołg idzie pewnie do przodu. Sinik 2.0 bardzo elastyczny, b.duża moc, auto b.zrywne i ekonomiczne przy spokojniej jeździe (poniżej 8 litrów ! oczywiście przy eco prowadzeniu.) Auto uniwersalne - SUV i terenówka oraz kabriolet w jednym.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik jest mega, b.zwinny i potrafi być ekonomiczny przy lekkim operowaniu gazem, eco
5,0
Skrzynia biegów
super zmieni biegi, 7
3,0
Układ jezdny
przy szybkiej jeździe myszkuje
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
duże martwe pole, trzeba uważać przy zmianie pasów
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa i wydajna klimtyzacja
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu wygodnie a w wersji 3D dla dorosłych osób na tylnej kanapie też znośnie.
4,0
Wyciszenie
pow. 120 głośno ale to terenówka, musi tak być
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo GME ESS 272KM 200kW
[l/100km]