Szukaj

Oceny Jeep Wrangler – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Jeep Wrangler

3,9
~Janek
Terenowy 2.5 i 121KM 89kW
Jeep Wrangler I
Bardzo wytrzymaly samochodzik(takze rajdy), silnik 2,5mimo reduktora to troche za malo jak na klase extream..., jednak na szosie prowadzi sie dosc przyjemnie. W moim modelu mam problem z ukladem kierowniczym, a dokladniej z przewodem ktory doprowadza olej do wspomagania.Tlumaczyc to mozna dosc ostra(naprawde)eksplatacja, jednak fakt pozostaje faktem. Mimo wymiany calej rurki musze uszczelnic cala strefa, moze to pomoze. Minusem Wranglera jest...
3,8
~Waldek
Terenowy 4.0 i 192KM 141kW
Jeep Wrangler II
Samochód generalnie do niczego. Ani on rodzinny, ani do miasta. Kupiłem go z myślą o ciągnięciu lawety -niestety do tego się też nie nadaje. Brak bagażnika, brak komfortu, duży hałas na oponach AT. Pomimo wszystkich wad nie sprzedam, bo jest FAJNY!!!
4,3
~Gaspar
Terenowy Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler III
Auto polecam jako drugie w rodzinie. W tej roli dopiero można się w nim naprawdę zakochać bez wypisywania o małym bagażniku czy niewygodzie na dłuższych trasach. Nie tego szukałem wybierając ten model.
Dziennik kosztów dla Jeep Wrangler
Średni koszt przejechania 100 km
97,00 zł
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~adamssson
Unlimited Facelifting 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler III
Jeżeli: -nie musisz być pierwszy na każdych światłach -nie przeszkadza ci jazda 90-100 na drodze Będziesz zachwycony tym autem. W codziennym użytkowaniu jest jak wierny kundel - są piękniejsze i szybsze harty - ale on cię zawiezie wszędzie i zawsze. Niedzielny wypad do lasu też nie jest problemem i pomimo że byłem sceptyczny kupując go (marzenie żony) to cenię go za to że radzi sobie wszędzie.
3,9
~lysyzotulic
Terenowy 2.8 CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler III
wzbudza zachwyt sylwetka i dzielność terenowa oprócz drogiego Mesia i tak samo drogiego LR nie ma tańszej alternetywy dla seryjnego auta 4x4 i udanej zabawy w terenie:) bo do tego ten samochód jest przystosowany
3,6
~cb_radiowiec
Unlimited 2.8 CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler III
Te kategorie nie oddaja charakteru tego samochodu- to jest terenówka i ma wszystkie cieszące serce cechy terenówki. Osiagi, prędkość, układ jezdny nie mogą być porównywane do tradycyjenj osobówki Jestem z niego jednak bardzo zadowolony
4,2
~wranglerzysta
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
Jeep Wrangler II
Auto legenda, 100% radosci, satysfakcji z jazdy, caly czas usmiech na twarzy, polecam kazdemu kto lubi takie klimaty, jazda bez dachu daje wspaniale uczucie, to jest JEEP THING, albo to kochasz, albo nienawidzisz
4,4
~Pojeepany
Terenowy 2.8 CRD 200KM 147kW
Jeep Wrangler III
Super pojazd, który jest doskonałą bazą do motania ekstremalnej terenówki, jest to też kabriolet, albo targa (w przypadku 3-częściowego hardtopu), można zdemontować drzwi, położyć szybę - a jak trzeba to i z rodziną i z bambetlami na wakacje się dojedzie. Uciąg przyczepy - 3,5 tony... To taka zabawka dla dużych chłopców, która jest też bardzo praktycznym urządzeniem. No i jest piękny.
4,4
[email protected]
Terenowy 4.0 i 184KM 135kW
Jeep Wrangler I
Co tu mówić trzeba mieć nie pokolei w głowie żeby go kupić.Jest niezbył ładny i przestarzały. Spalasz 2 dychy na 100, Dzieciaki mają ciasno, pies na kolanach Żony, wieje, huczy wiatr od 50km/h i w koleinach tańczysz, wymijają Cię Cieniasy, i generalnie wszyscy którzy Wrangów nie mają Cię za wiejskiego dupka śniącego sen o Ameryce. Trudno , może tak jest, Ameryki nie lubię, Wranga będę miał do końca Życia. A miałem ze 30 samochodów. Jest The...
4,7
~krism
Terenowy 4.0 i 183KM 135kW
Jeep Wrangler II
To nie jest zbyt rodzinne autko( ja dokupilem zonie kangoo), pomimo to nie znam nic wspolczesnie produkowanego mogacego dawac tyle frajdy przy nie zawsze normalnej jezdzie. Inni uzytkownicy drog maja respekt i zadko pchaja sie pod przednie rurki.
Jeep Wrangler