Ocena kierowcy - Jeep Wrangler IV Sport 4d Seria 5
Baca,
4 miesiące temu
Silnik 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
53 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,86
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochód mam od niecałego roku. Jak już doprowadziłem go do stanu używalności po poprzednim właścicielu, to auto bez zarzutu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaskoczeniem dla mnie była konieczność wymiany rozrządu po 52 tyś przebiegu. Ktoś wcześniej za bardzo nie dbał o silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. Nieraz w porównaniu do innych aut mam wrażenie że ma dłuższe przełożenia, co powoduje, że przy wyższej prędkości wzrastają obroty, silnik wyje.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu. Szkoda, że nie mam 4H auto, nieraz na mokrej nawierzchni asfaltu potrafi zarzucić zadkiem przy tej mocy. Trochę ciągnie na bok przy ostrym hamowaniu - następny temat dla serwisu.
5,0
Karoseria
Bez zarzutu. Trochę denerwuje zaciekanie podczas deszczu z rynienki dachu do wnętrza przy otwartych drzwiach przednich, ale idzie przeboleć.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysokość auta powoduje, że widoczność wzrasta. Fakt mała szyba przednia posadowiona wyżej niż boczne może utrudniać widoczność dla niskich osób.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zaskakująco dobrze działa i ogrzewanie i klima.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca, nawet dla wysokich.
5,0
Wyciszenie
Super, nawet przy oponach terenowych nie jest to jakiś głośny szum.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny za serwis zaskakująco niskie - wymiana oleju w serwisie w okolicy tyś zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupując auto zza oceanu da się przeżyć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana rozrządu po 52 tyś km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GME Turbo 272KM 200kW
[l/100km]