Szukaj

Lista ocen Kia Ceed III (53) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Bogdan
Kia Ceed III
Kombi 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Niestety, sprzęgła w moim egzemplarzu po 100 000km były w agonalnym stanie i to pomimo świadomej jazdy tak, aby jak najmniej im szkodzić. Skrzynia zaczęła już szarpać po około 20-30 000km,a im większy przebieg tym bardziej to przeszkadzało. Ciężko nazywać to normalnym zużyciem, zwłaszcza przy takim traktowaniu i w dodatku jeżdżąc większość "w trasie". Aktualnie znów jest zepsute, prawdopodobnie padła turbosprężarka... Padły też cewki jadąc...
Dodane 4 miesiące temu
4,0
~Piotr
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Wada fabryczna w postaci padających cewek zapłonowych. U mnie ujawniła się przy przebiegu około 34000 km, co powoduje nierówną pracę silnika w zakresie około 1200 - 2200 obr./min. Niestety mimo, że wada podlega akcji serwisowej, to u mnie jeszcze nie wyskoczył ani razu "check engine", a to jak poinformował mnie serwis jest warunek od gwaranta, żeby naprawić w ramach gwarancji.
Dodane ponad rok temu
5,0
~Dżyszla
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Niestety, nic nie mogę napisać w tej kwestii, bo gdyby auto miało się rozsypać po pierwszym tysiącu kilometrów, to prędzej bym je oddał. Długa gwarancja daje poczucie, że można liczyć na jakość elementów, a nawet w przypadku wpadki - na wymianę. Wykluczeń wielu nie ma i myślę, że jest to dobry wyznacznik tego, na co można liczyć.
Dodane 6 lat temu
5,0
~Marek
Kia Ceed III
Kombi 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Brak, poza trzymającym ręcznym jesienią/zimą - po dwóch dniach na wilgoci tarcze szybko łapią korozję, bo Kia na pierwszy montaż pcha jakiegoś chińczyka. Ale wkrótce wymiana na porządniejsze :-)
Dodane ponad rok temu
1,0
~klient
Kia Ceed III
Hatchback 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Awaria po przejechani 300 kilometrów, laweta i na razie 3 tydzień naprawiają w serwisie. Temperatura silnika dochodzi do 130 st, wada fabrycznego odlewu głowicy silnika. SZOK
Dodane 5 lat temu
5,0
~Daniel
Kia Ceed III
Kombi 1.5 T-GDI 160KM 118kW
110 tys km, brak awarii - jedynie okresowa wymiana oleju i tego co jest przewidziane w książce serwisowej, + wymiana klocków przy 75 tys km.
Dodane 2 lata temu
2,0
~Łukasz
Kia Ceed III
Kombi 1.6 CRDi 115KM 85kW
Odcina Ad blue przy dużych mrozach . Silnik nowy koszt do tego modelu 30tys brutto nowy silnik **( po gwarancji. koszt naprawy 6tys łącznie 36tys do zapłaty.
Dodane 3 lata temu
4,0
~Michał
Kia Ceed III
Hatchback 1.6 CRDi MHEV 136KM 100kW
Minus jedna gwiazdka za zadę fabryczną napinacza paska rozrządu. Nie mogę odjąć więcej bo serwis bardzo szybko się z tym uporał.
Dodane ponad rok temu
5,0
~ceedziarz
Kia Ceed III
Kombi Facelifting 1.5 T-GDI 160KM 118kW
nówka we flocie, poprzednia (z silnikiem diesla i miękko hybrydą) przeszła kapitalny remont silnika po awarii (na gwarancji).
Dodane 2 lata temu
Dziennik kosztów dla Kia Ceed III
Średni koszt przejechania 100 km
38,50 zł
5,5
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Michał
Kia Ceed III
Kombi 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Został solidnie oblany, dosłownie i w przenośni, więc mam nadzieję, że tu nie będę musiał nic wpisywać za kilka lat :P
Dodane 4 lata temu
Kia Ceed III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów