Szukaj

Lista ocen Kia Magentis II (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~bodzio
Kia Magentis II
Sedan 2.0 CRDi 140KM 103kW
Zawieszenie po pierwsze bardzo trwale - w podobnych okresach uzytkowania niedalo sie uniknac napraw z Volvem S70 i Roverem 75. Dojazd do domu mam taki ze musze przejechac codziennie 17 progow zwalniajacych aby dojechac do glownej i wracajac to samo wiec akurat w tym aspekcie mam porownanie - trwale zawieszenie, aby bylo stabilnie na autostradach trzeba pilnowac cisnienia w oponach a najlepiej zalozyc felgi 17
1,0
~Mmi
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Tutaj niestety fatalnie. W zasadzie coś takiego jak układ jezdny w tym samochodzie nie istnieje. Jeżeli poprzednim samochodem (VW Passat B5 1,9 TDI) mogłem dany łuk pokonać z prędkością 100km/h to w Magentisie przy tej prędkości z drogi po prostu wylecę :) Zawieszenie dość miękkie. Hamulce niestety bardzo słabe - Volvo V40 obecnej generacji ma z tyłu większe tarcze hamulcowe niż Magentis z przodu...
4,0
~marek.cr@wp.pl
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
auto super trzyma sie drogi i jest bardzo wygodne we wnetrzu ciche nawet przy duzych predkosciach dobrze tlumi nierownosci jedynym zaskoczeniem jest glosna praca zawieszenia slyszalna podczas jazdy daje to troche wrazenie wybitych wachaczy ale tak juz jest w tym modelu zaskooczeniem jak dla mnie super promien skretu przy tej wielkosci auta naprawde fajnie sie manewruje
4,0
~bonusso
Kia Magentis II
Sedan 2.0 CRDi 140KM 103kW
Przede wszystkim TRWAŁY! Nic nie stuka. Do dosyć głośnej pracy na nierównościach trzeba się przyzwyczaić, ale może wybrzydzam. Już zapomniałem jak to było z zawieszeniem o \"sportowym zacięciu\" - jak we fiacie stilo (jeden wielki łomot + łączniki co 30kkm). Moja xsara picasso z połową tego przebiegu skrzypi i dudni.
4,0
~herbu
Kia Magentis II
Sedan 2.0 i 16V 145KM 107kW
Jak to w limuzynie - miękko, z nastawieniem na komfort, a nie na precyzję. Mnie to się podoba, gdyż pasuje to do auta i tego oczekiwałem od niego. Układ jezdny trochę mało dokładny, zdecydowanie bardziej lubiący jazdę autostradową niż miejską.
4,0
~Leszek
Kia Magentis II
Sedan 2.0 CRDi 140KM 103kW
Dziwię się opinią, że jest zbyt miękki. Mi wydaje się, że wręcz przeciwnie, jak na tę klasę dość sztywny. Na dziurach dochodzi stłumiony stukot z zawieszenia. Za to, jeżeli idzie o trzymanie toru jazdy to samochód idzie jak po szynach.
4,0
~Toperz
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
zawieszenie komfortowe, inne niż w autach niemieckich, niestety nie daje takiej pewności jazdy w zakrętach, czy na autostradzie . Trzeba jechać duzo wolniej uważać na podmuchy wiatru czy deszcz,
4,0
~bonusso
Kia Magentis II
Sedan 2.0 i 16V 145KM 107kW
Znow - chcialem komfortu to go mam. Mialem juz dosc zawieszen o "zacieciu sportowym". Jeden minus - przy gwaltownym hamowaniu tyl nie zachowuje sie stabilnie. Zima jeszcze nie jezdzilem.
4,0
~Barthezzz
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Jest ok. Dośc twarda charakterystyka zawieszenia, minus to na większych wertepach słychać pracujące zawieszenie,ale za to w zakrętach prowadzi się auto bardzo pewnie.
4,0
~magcrdi
Kia Magentis II
Sedan 2.0 CRDi 140KM 103kW
Komfort zawieszenia dość dobry choć na polskich drogach słychać pracę zawieszenia. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy z doskonale dobranym układem wspomagania.
Kia Magentis II