Szukaj

Oceny Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022

Podsumowanie 7 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
4,81
średnia ocena z 7 ocen
14% lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022

5,0
~krzysiek666
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Kia Niro Eco Hybryd Wersja L + Pakiet Biznes Line , auto jedyne w swoim rodzaju , atrakcyjny wygląd , dobry komfort , osiągi ok (choć silnik elektryczny mógł by być mocniejszy) , niskie spalanie , jedno z najniższych jeżeli chodzi o hybrydy (toyoty daleko z tył) aktualny przebieg 46.000 i wciąż rośnie. Niro użytkowany w różnych warunkach począwszy od krótkich dystansów do bardzo długich (wyjazdy na południe europy , Chorwacja , Albania 2300...
5,0
~netmark
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Wersja L + pakiet Biznes Line. Wyjątkowe auto. W całości potwierdzam opinie, jakie czytałem i oglądałem w necie przed zakupem. Ten samochód ma coś w sobie, co sprawia, że nie mogę się doczekać kolejnego razu, gdy sie nim przejadę. Moim zdaniem świetna sylwetka. Rewelacyjnie wygodny i stabilny. Jadąc czujesz się jak w limuzynie. Prowadzi się niezwykle lekko i pewnie. Kapitalne łopatki do rekuperacji (prawie nie używam hamulców...!) oraz tryb...
4,9
~Czarlss
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Bardzo dobry samochód. Szukałem czegoś oszczędnego, a że większość czasu spędzam w mieście to padło na hybrydę. Niro przekonało mnie fajnym wyglądem w środku, przestronnym wnętrzem, super wyposażeniem w wersji podstawowej (taką właśnie posiadam M+AEB) i zapewnieniem o niskim spalaniu. I faktycznie mam średnie spalanie w mieście na poziomie 4,3 l! Dla mnie - rewelacja. Co prawda nie mam nawigacji w mojej wersji ale Android Auto całkowicie...
4,6
~Paweł
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Muszę napisać to co inni - długo wybierałem samochód i wybór padł na Niro HEV. Super auto w tym rozmiarze - miejsce na kanapie jest przeogromne, komfort w każdym miejscu naprawdę duży. Spalanie niskie, prowadzenie wyraźne, daje poczucie kontroli bez typowego dla segmentu uczucia "pływania".
4,6
~tomasz
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Wybierałem długo /spośród różnych modeli/ ale wybór Niro HEV L+BL uważam za udany i po przejechaniu 20.000 km chyba bym ponownie skusił się na ten model. Oczywiście nie jest idealny ale biorąc pod uwagę całokształt tego co oferuje ten samochód to jedna z najlepszych propozycji w segmencie C crossoverów - jeśli nie najlepsza.
4,6
~tomasz
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Wybierałem długo /spośród różnych modeli/ ale wybór Niro HEV L+BL uważam za udany i po przejechaniu 20.000 km chyba bym ponownie skusił się na ten model. Oczywiście nie jest idealny ale biorąc pod uwagę całokształt tego co oferuje ten samochód to jedna z najlepszych propozycji w segmencie C crossoverów - jeśli nie najlepsza.
Dziennik kosztów dla Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
5,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~KT
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Długo wybierałem samochód na emeryturę i nie żałuję tego wyboru. Dostałem wszystko co chciałem w umiarkowanej cenie
Kia Niro I Crossover Facelifting