Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Niro I Crossover Facelifting

netmark, 3 lata temu
Silnik 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wszystko jest rewelka!
5,0
Całokształt
Wersja L + pakiet Biznes Line. Wyjątkowe auto. W całości potwierdzam opinie, jakie czytałem i oglądałem w necie przed zakupem. Ten samochód ma coś w sobie, co sprawia, że nie mogę się doczekać kolejnego razu, gdy sie nim przejadę. Moim zdaniem świetna sylwetka. Rewelacyjnie wygodny i stabilny. Jadąc czujesz się jak w limuzynie. Prowadzi się niezwykle lekko i pewnie. Kapitalne łopatki do rekuperacji (prawie nie używam hamulców...!) oraz tryb "sport" (daje czadu). Miejsca w obu rzędach od groma, a do tego pełna wygoda. Bagażnik faktycznie malutki, ale mnie akurat większy nie jest potrzebny, więc nie ma problemu. Mnóstwo przydatnej elektroniki (asystenci), świetne, wielkie wyświetlacze, podgrzewane fotele, kierownica i automatyczne ledowe światła. Połączenie silnika spalinowego i elektrycznego daje naprawdę fajnego kopa, choć amatorzy jazdy powyżej 140 km/h nie będą zachwyceni powściągliwością auta przy dużych prędkościach... Spalanie po mieście ok. 5,4, w trasie ok. 4,0, a na autostradzie 5,5. Automatyczna skrzynia działa bez zarzutu - zapominasz, że prowadzisz. Po prostu samochód jedyny w swoim rodzaju i wart każdej wydanej na niego złotówki. No i wciąż rzadko spotykany na drodze, co jest fajne... Polecam każdemu. Już myślę o Niro - elektryku...
Wrażenia
5,0
Silnik
Szybki, mocny i oszczędny. I często masz wrażenie, że go nie ma, bo lecisz na elektryku.
5,0
Skrzynia biegów
Prawie nie zauważasz, że zmienia biegi, a gdy trzeba ostro przyspieszyć, wciskasz gaz do dechy i auto wystrzela jak z procy.
5,0
Układ jezdny
Cicho, płynnie, stabilnie. Faktycznie niebyt lubi poprzeczne garby...
5,0
Karoseria
Fantastyczny lakier biała perła metalik!
Komfort
5,0
Widoczność
żadnych uwag.
5,0
Ergonomia
Piękny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, działa jak należy, elektroniczna dwustrefowa klima, szybkie odparowywanie przedniej szyby i takie tam...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca od metra... Na tylnej kanapie jak na Narodowym...
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, choć silnik spalinowy czasem słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nic się nie dzieje, a paliwa zużywa bardzo mało.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobry, za tę cenę nie znalazłem nic lepszego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie 100%
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Kia Niro I Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
5,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Kia Niro I Crossover Facelifting