Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Sephia II

pergamin@o2.pl, 17 lat temu
Silnik 1.5 i 80KM 59kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Kia Sephia II 1.5 i 80KM 59kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,15
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Niestety natrafiłem na wyjątkowo felerny egzemplarz lub po prostu te samochody dobrze służą do pewnego przebiegu, a potem lawinowo się sypią. Nie polecam więc kupować tych aut z przebiegiem powyżej 200tyś kilometrów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość dynamiczny Niestety po przekroczeniu przebiegu 220 tyś zaczął się poważnie sypać. W przeciągu roku miałem kilka napraw i dalej coś mi brzęczy i minimalnie podcieka.
3,0
Skrzynia biegów
Ostatnio gaśnie mi, gdy wbijam bieg wsteczny. Trochę mało elastyczna.
3,0
Układ jezdny
Dość delikatny i słabe hamulce w opcji bez ABS.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu trzeba przyznać duży plus. Jak na taką kolubrynę to bardzo dobrze się ją prowadzi na parkingu. Widać dobrze tył i przód.
3,0
Ergonomia
Efekt psuje fatalne wykończenie w sensie jakości materiałów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co tu dużo mówić jest to duży i wygodny samochód.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 100km/h zaczyna się robić głośno, a przy 120 już nie do wytrzymania na dłuższą metę. Współczuję tym, co regularnie podróżują tym samochodem autostradą.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby nie instalacja gazowa to poszedłbym z torabami
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łamią się strasznie plastiki - elementy wykończenia wnętrz, a ciężko je dostać i nieraz trzeba długo czekać na sprowadzenie orginałów z Korei: 1.złamała mi się wewnętrzna klamka od strony kierowcy, 2.połamała mi się boczna osłona fotela
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety mam ten samochód rok czasu z małym wąsem i bardzo dużo rzeczy się zepsuło: 1.wymieniłem tarczę sprzęgła, 2.poszła uszczelka pod pokrywą silnika. 3.wymieniałem także pozostałe uszczelki w silniku, bo zaczął brać olej jak smok i strasznie kopcił, 4. padły cewki, 5. regenerowałem przewody paliwowe, bo podciekał, 6. wymieniłem sprężyny z tyłu, bo mi pękła jedna na pół w czasie jazdy, 7. wymieniłem gumy w zawieszeniu z tyłu 8. zacina się centralny zamek od strony kierowcy, regeneracja niewiele dała i czeka mnie wymiana całego mechanizmu, 9. szlak trafił tłumik-spawanie zaczepów i wymiana 1 modułu, 10. ostatnio zaczęła mi podciekać olejem skrzynia biegów, 11. coś stuka w układzie kierowniczym, więc i tu czeka mnie kolejna naprawa 12. a i blacha zaczęła ostatnio ostro rdzewieć szczególnie progi i tylne nadkola Nie wspominam o naprawach instalacji gazowej, bo ta również się sypie, ale to nie mogę obwiniać producenta pojazdu, bo to dodatkowa instalacja.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia Sephia II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów