Szukaj

Lista ocen Kia Sportage I Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW 1994-2002 (28) - Całokształt

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Leśniczy
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Kupiłem te auto przez przypadek, szukałem auta do pracy w lesie ale jednocześnie takiego gdzie spokojnie i bez wstydu mogę podjechać do klientów. Auto na samym początku wydało mi się zbyt delikatne ale to zw względu na fakt iż przywykłem do spartańskich warunków Łady Nivy i UAZ-a -a tu w środku całkiem przyjemna osobówka. Zdziwiłem się pozytywnie jej możliwościami w terenie - auto jest stosunkowo lekkie, posiada ramę, reduktor i nieźle...
5,0
~Piochu
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Auto kupione po latach wzdychania do off-roadu, jako mega niedoceniane i przez to tanie, ale z dużym potencjałem. Off-road okazał się strzałem w dziesiątkę, a KIA no cóż wyśmiewana i niedoceniana, ale dopieszczona stała się świetnym rozrzutnikiem błota ;) Do modyfikacji wymaga czasu na szukanie wiedzy, ściągania części z Korei, adaptacji części z innych pojazdów. Lift zawieszenia 2", budy 2", koła 31" simex, zwolnione mosty na 5.27,...
4,0
~aju
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Niepozorne auto o którym nie pomyślisz terenowe. Tu jednak błąd gdyż sportage 1 generacji to na prawdę dobre auto terenowe. Cała mechanika została ukryta między ramę więc w ciężkim terenie jest szansa niczego nie urwać. W tylnym moście wiele egzemplarzy posiada blokadę LSD (częściowa blokada mostu) KII bardziej w teren niż na trasę, ale i długie podróże na właściwych oponach nie będą nad to meczące.
4,0
~krzysioww
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Ogólnie za niedużą kase można mieć terenowe auto, ma rame, 4x4 i reduktor, duży wykrzyż kół i wystrczającą ilość koników. Jest wymagająca, trzeba dbać o krzyżaki, wielowypusty wałów, pilnować osłon przegubów i jeszcze kilka innych rzeczy. W zamian wyjeżdża naprawdę z duuużych dziur i duuużego błotka bez pomocy kolegów. Lubie ją, ale sprzedam, bo potrzebuje większy sprzęt.
4,0
~las7@vp.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
kia sportage jest tanim samochodem a może sprawić cuda w terenie, jest na ramie dzięki czemu jest bezpieczny.Ma niezły wypas i wygląd.Zeby nie te problemy z napędami to byłby bardzo dobrze sprzedawany.Ja jeżdze dużo po lesie i terenie i górki 60% to nic wielkiego.Nie miałem poważniejszych awarii.Na gazie chodzi bez zarzutów.Ma mały bagażnik.
2,0
~kmk
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Ogólnie, wygodne auto, potrafi sobie dobrze poradzić w śniegu i błocie. Daje przez swoją masę i wysokośc większe poczucie bezieczeństwa (moze złudne, ale jednak). Ale te ciągłe awarie i koszt części do terenówki... Chętnie zostawiłbym sobie jako autko do weekendowych wypadów nad rzekę, ale do codziennej \"tłuczki\" nie.
4,0
~zywcem@wp.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczony tym samochodem. Idealny na Polskie dziurawe drogi. Wygodny i jeszcze z klimatyzacją. Silnik nie powala osiągami, ale nie o to chodzi w takim samochodzie choć przyznam, że jest bardzo elastyczny. Ceny części jak do pospolitej astry czy golfa. Dużo zamienników.
4,0
~wlasciciel KIA sportage 1996 2.0 LPG
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
a wiec auto sprowadzilem z Niemiec wyszlo mnie z gazem ale tym zwyklym za 1400zl. to po wszystkich oplatach z tym gazem i nowymi napedami ciemnymi szybami wyszlo mnie 10ty.zl a wiec za 96 rok terenowki z gazem oryrowana jak na wyglad moze byc a wiec za ta kase polecam to auto !!!!!!
1,0
~Filip
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
90 tys. za nowe auto niby ,,terenowe´´ które nie ma żadnego prestiżu jest rzadko spotykane zużywa paliwa jak 4 TIRy psuje się częsciej niż Maluch Cingecento i Tico razem wzięte po prostu te pieniądze za te auto to pomyłka.
4,0
~kmk/w-wa
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Jak na 10 letni samochód sprawuje się dobrze - i na szosie i w terenie. Na rajdy nie jeżdżę ale jeżdże 100-we dziennie z czego 10% kiepskimi polnymi drogami. Dobrze sobie radzi z błotem, sniegiem, krawężnikami.
Kia Sportage I Standard