Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Sportage V SUV

Proxo, 1 miesiąc temu
Silnik 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Kia Sportage V SUV 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW 2021-2024 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : połączenie silnika elektrycznego i benzynowego daje ekonomie oraz dynamikę.
Zawieszenie : dobrze pracujące zawieszenie, choć jego wyciszenie jest do poprawy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : piano black
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
cały układ hybrydowy jest świetny do spokojnej jazdy po mieście w trybie eco, pozwala dynamicznie przyśpieszać w trybie sport. Sam silnik benzynowy ma dobrą moc, jest jednak zbyt głośny i paliwożerny przy prędkościach autostradowych.
5,0
Skrzynia biegów
wystarczająca do spokojnej jazdy, czasami przeciąga biegi między 2. a 3., na autostradzie brakuje pewnie 7. biegu.
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze resoruje, nie przechyla się za bardzo na zakrętach.
4,0
Karoseria
w wersji GT Line za dużo łatwo rysującego się piano black, które rozszerza się pod wpływem ciepła. Sama powłoka lakiernicza łatwo się rysuje i łapie odpryski.
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra, duże lusterka, w połączeniu z kamerami 360 parkuje się wybitnie łatwo.
5,0
Ergonomia
Mam panel sterujący ustawiony na klimatyzację, wystarczy wcisnąć gałkę by włączyć/wyłączyć klimę. Infotainment jest łatwy w obsłudze a natywna nawigacja też daje radę. Jedyny minus to android auto na kablu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze działa, w mojej wersji 2022 3-strefowa. W zimie doceniam grzaną kierownicę i fotele włączane fizycznymi przyciskami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów, duży plus za regulację pochylenia tylnego siedziska kanapy.
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach powyżej 120 km/h jest już słychać wiatr, samo zawieszenie mogłoby być również lepiej wyciszone (bagażnik pod podłogą to czysta blacha).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duże przeglądy w ASO (co 2.) dla hybrydy to koszt 1,5-1,8k w zależności od ASO.
5,0
Stosunek jakość/cena
w momencie zakupu cena była bardzo dobra, a wyposażenie i silnik powyżej konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
miałem poprawione spasowanie klapki do wlewu paliwa, nadal lekko odstaje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 2 lata nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI HEV 230KM 169kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Sportage V

Liczba wpisów: 16

Kia Sportage V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Sportage V SUV