Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Lybra Sedan

GTI AUTOHANDEL GRZEGORZ IWANICKI, 18 lat temu
Silnik 1.9 JTD 105KM 77kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 230 tys. km
Lancia Lybra Sedan 1.9 JTD 105KM 77kW 1999-2002 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
NA TLE INNYCH AUT W SWOJEJ KLASIE NIE MA SOBIE RÓWNYCH A RÓWNIEŻ KLASA WYŻSZA MOŻE SIĘ OD NIEJ WIELE NAUCZYĆ CHĆBY SAMO WNĘTRZE TEGO AUTA ZBIJA SWOIM PIĘKNEM NIE MÓWIĄC O SIEDZENIACH W ALKANTARZE CZY PODŚWIETLANYCH KLAMKACH POMIJAJĄC DROBNE ALE NIE DROGIE USTERKI AUTO KRÓLUJE W TYM SEGMENCIE TYLKO CENA JEST KOSMICZNA JA ZAKUPILEM AUTO W BELGI I TERAZ SZUKAM DLA SIEBIE LANCI THESIS BO MERCEDES TO SYF ZWLASZCZA JAK MUSIALEM WYBULIĆ3000ZL NA WTRYSKI BO PADLY PO200000KMNIE MÓWIĄC O ZAWIESZENIU A PODOBNO TO KRÓL WŚRÓD AUT TAK PISZĄ PISMAKI KTÓRZY DOSTAJĄ AUTO NA 10MINUT I WYDAJE SIĘ IM ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ POLECAM KAŻDEMU KTO LUBI SIĘ WYRÓŻNIAĆ Z TŁUMU
Wrażenia
5,0
Silnik
po200000 padła mi pompa wtryskowa ale to wina polskiej ropy a do 200000 wymieniłem tylko termostat ,silnik pracuje cicho i równomiernie nie klekocze jak w TDI czy wCDI wiem ponieważ handluje autami i mam porównanie
5,0
Skrzynia biegów
nigdy nie było problemu z manualną skrzynią jedyna wada to twarde sprzęgło ale idzie się przyzwyczaić (stawia opór przy wciskaniu nie chodzi jak w starych VW że noga sama wpadała w podłogę)
4,0
Układ jezdny
zawieszenie REWELACJA zwłaszcza na polskie drogi mercedes się chowa (wiem bo przesiadŁem się na E-klasę)niemcy nie umieją robić zawieszeń zawsze są TWARDE POWINNI SIĘ UCZYĆ OD WŁOCHÓW ale są i wady w lanci sŁabe gumy na stabilizatorach i konieczność wymiany całego stabilizatora (cena normalna450zl)i mały promień skrętu czasami przeszkadza w mieście PO18000 PADŁa POMPA DO WSPOMAGANIA KIROWNICY poza tym bije na głowe wszystkich w swojej klasie a w klasie wyższej tylko C5 daje jej rade
Komfort
4,0
Widoczność
przód jest ok ale miałem sedana i cofanie tym autem nie należy do przyjemności poza tym ok
5,0
Ergonomia
tu rewelka 4.2ropy na trasie to normalka,5.2 w mieście przy włączonej klimie i korkach to jak na autko które waży1300kg spoko przy 160-180km/hpali5.3 wiem bo często ją goniłem na autostradach po caŁej europie a do tego dochodzi coś czego brakuje innym autom PODCZAS JAZDY CIŚNIENIE W KABINIE JEST TAKIE ŻE AUTO W OGÓLE NIE MĘCZY ZROBIŁEM NIĄ ZA JEDNYM ZAMACHEM 3400KM I WYSIADłEM I NAPIŁEM SIĘ JESZCZE PIWA W ŻADNYM INNYM AUCIE NIE OSIĄGNĘŁEM TAKIEGO WYNIKU NAWET W MERCEDESIE JAZDA TYM AUTEM TO SAMA PRZYJEMNOŚĆ I NIE NALEŻY TU SŁUCHAĆ REDAKTORKÓW Z MOTORYZACYJNYCH GAZET BO TE GAZETKI NALEŻĄ DO NIEMCÓW I U NICH ZAWSZE WYGRYWA GÓWNIANE A4 LUB TWARDY PASSAT LANCIA BIJE ICH NA GŁOWE SAM JEŻDŻIŁEM PRAWIE WSZYSTKIMI NIEMCAMI BO TO SIĘ U NAS SPRZEDAJE I MAM OLBRZYMIE PORÓWNANIE
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
TU BÓL ZAWSZE PARÓJĄ SZYBY GDY PADA DESZCZ TAK PRZY 0- 5STOPNIACH C ALE KLIMATRONIK DZIAŁA SUPER DO 240000 NIC SIĘ NIE ZEPSUŁO ANI ZAWIESIŁO
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W SWOJEJ KLASIE BIJE WSZYSTKICH A GAMONIE Z GAZET PORÓWNUJĄ JĄ DO PASSATA CZY AUDI A6 NIE MÓWIĄC O TYM ŻE MERCEDES E-KLASA JEST O 1,5CM SZERSZY W ŚRODKU WIEM BO SAM MIERZYłEM OD DRZWI LEWYCH DO PRAWYCH NATOMIAST Z TYŁu jest mniej miejsca niż w passacie ale więcej niż wA4 CZY BMW3 I 5 TESTEM DLA LANCI BYł WYPAD DO SAN REMO NA RAJD SAMOCHODOWY W 4 OSOBY PRZEJECHALIŚMY CAŁą noc 1700km i po zaparkowaniu poszliśmy na odcinki specjalne byliśmy tam całY DZIEŃ A WIECZOREM JESZCZE POPILIŚMY GDYBYM JECHAł TWARDYM NIEMCEM TO JUŻ PO 1700KM MIAŁbym dość jechalem A4 DO LONDYNU W4 OSOBY I Z POWROTEM W 1 DZIEŃ TO BYł KOSZMAR TAK WIĘC KOMFORT JAZDY I MIEJSCA JEST DUŻO
5,0
Wyciszenie
SYSTEM NAGłOŚNIENIA BOSE SPRAWIł ŻE WLOSI MUSIELI WYCISZYĆ AUTO I W TESTACH WYGRYWA ZE WSZYSTKIMI W AUCIE NAPRAWDE JEST BARDZO CICHO A PO WłĄCZENIU MUZY TO JUŻ POEZJA
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4.2 NA TRASIE STANDARD MIASTO5.3 Z KLIMĄ 160-180KM/H5.3 L ROPY CO DO CENY CZĘŚCI TO SĄ ONE TAŃSZE D NIEMCÓW CZY JAPOŃCZYKÓW PRZYKAD STABILIZATOR NOWY450ZL,FILTR POWIETRZA+OBUDOWA 178ZL,POMPA DO WSPOMAGANIA 600ZL POMPA WTRYSKOWA KUPONA NIE W SERWISIE NOWA1500ZL ZNAJDŻCIE MI TAŃSZE TE SAME CZĘŚCI DO INNYCH AUT
4,0
Stosunek jakość/cena
JAKOŚĆ WYKONANIA SUPER CENA PORAŻA ZWŁASZCZA NOWEJ A I UŻYWANE LECĄ NA Łeb i szyję NIE JEST TO DOBRA INWESTYCJA FINANSOWA TRZEBA SIĘ LICZYĆ Z DUŻYM SPADKIEM WARTOŚCI
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OPRÓCZ TEGO CO NAPISALEM NIC WIĘCEJ MI SIĘ NIE ZEPSUlO TYM BARDZIEJ JAKIŚ DROBIAZG W ŚRODKU AUTA A PRZEJECHALEM NIĄ240000KM
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIGDY MI NIE STANĘŁA NA DRODZE CO NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ O MERCEDESIE CZY A6 IA4 NIGDY TEŻ NIE BYLO PROBLEMÓW Z ODPALENIEM AUTA W TDI PRZY 240000 TRZEBA JUŻ ZMIENIAĆ TURBINĘ I WTRYSKI TO SAMO W CDI TAK WIĘC ZASLUŻONA 5

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lancia Lybra Sedan