Szukaj

Informacje o Lancia Lybra

Lata produkcji: 1999 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D), pozycjonowany w grupie premium. Produkowany w latach 1999-2005. Lybra została wprowadzona na rynek jako następczyni Lancii Dedry. Tworzenie jej było przedsięwzięciem na wielką skalę i trwało ponad sześć lat. Lybra okazała się przełomowym modelem w najnowszej historii włoskiej marki, między innymi ze względu na nową koncepcję projektowania aut. Wraz z nią Lancia odeszła od kanciastej stylistyki, a nowy trend został przeniesiony na całą gamę marki. Miejsce Lybry w ofercie Lancii umownie zajęła Delta.

Lancia Lybra – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Lancia Lybra

Liczba ocen: 266
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Ergonomia + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Poważne usterki - Koszty utrzymania - Drobne usterki

Wybrane oceny

4,1
~Krzysiek
Kombi 2.4 JTD 135KM 99kW
Lancia Lybra
8 lat użytkowania i 100tys przejechane. Gdyby rocznikowo były świeże kupiłbym ponownie. Silnik, moc i moment obrotowy jak dla przeciętnego kierowcy zadowalający, spokojnie na 5 biegu można wyprzedzać bez redukcji. Wyposażenie bajka, 8pp 2 stref. klima która mrozi palce latem, czujnik deszczu i zaparkowania szyb -kiedyś bym powiedział ze głupi gadżet - teraz wiem ze "pierdolka" która robi ze życie jest prostsze. Nagłośnienie boose z subwooferem umila czas no i skóra która jest robi wrażenie. To odróżnia wylalanego Włocha od zajechanej Niemki czy Francuza.
4,6
~Grzegorz
Kombi 1.8 16V 131KM 96kW
Lancia Lybra
Samochód ma przejechane połowe na gazie jak do tej pory nie zawiodła mnie wiadomo wymiany jak w każdym aucie rzeczy , które się zużywają z biegiem lat .Autko bez awaryjne jak się dba tak się ma bardzo wygodne klimatyzacja robi swoje w lato przyjemna jazda zimą świetnie grzeje .Bezpieczeństwo na wysokim poziomie poduszki i kurtyny .blacha w ocynku więc nie ma z nią problemów , sporo elektroniki ale pracuje bez szwanku .Ja trafiłem na egzemplarz , który ma kłopoty z klejącymi się plastikami w środku ponoć to się zdarza w sporej liczbie aut .Przestrzeń bagażowa spora u mnie trochę psuje koło dojazdowe ze względu na gaz. Gaz znosi naprawdę dzielnie (jak dobrze zamontowany i dobrej firmy) nie ma kłopotu .Spalanie między 10-11 l gazu , przyśpieszenie całkiem całkiem .Dostęp do części bezproblemowy a ich ceny przyzwoite .Autko na prawdę fajne warte polecenia kto wie może następne będzie też spod marki Lancia a może nawet Lybra tylko tym razem w sedanie .
4,5
~Grzegorz
Kombi 1.8 16V 131KM 96kW
Lancia Lybra
Autko mało docenione kształt kwestia gustu nadwozie ocynk komfort bardzo dobry bezpieczeństwo rewelacja (poduszki i kurtyny) Ekonomia 10.5 litra gazu chyba bez komentarza na jej masę i silnik no i 131 koników wygodne przestronne z przodu i z tyłu . Usterki jak na tą chwilę prawie brak(zacięty tylny zacisk od ręcznego) wymiana zużytych podzespołów jak w każdym aucie , cena części przyzwoita (bogaty rynek wtórny) trochę za głośny przy 100-130 potem cicho ale może to mój egzemplarz jedyny kłopot to przy intensywnych opadach potrafi zamknąć się centralny sam bez powodu klimatyzacja dwu strefowa . Ogólnie jestem zadowolony z tego autka nie drogie przy zakupie a awaryjność znikoma .

Raporty spalania Lancia Lybra

Liczba raportów: 265
Średnie spalanie dla Lancia Lybra
8,5 – 10,4
l/100 km
5,4 – 6,9
l/100 km
8,6 – 11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Kombi 1.9 JTD 110KM 81kW
Lancia Lybra
Auto służy mi do codziennych dojazdów do pracy. Trasa liczy prawie 30km w jedną stronę. Na pokład zabieram ze sobą jeszcze czterech pasażerów. Tak załadowany samochód waży jakieś 1800kg. Z prędkościami raczej nie przesadzam- staram się utrzymywać jakieś 110km/h, czasami zdarzy się przycisnąć do 140km/h. Oprócz tych codziennych wędrówek zdarza mi się tez pokonywać krótkie odcinki miejskie. Średnia z takiej jazdy to jakieś 6.4l mierzone przy tankowaniu do pełna. Wskazania komputera są zazwyczaj niższe o 0.1-0.2 litra. Trasa Grudziądz- Pruszcz Gdański biegnącą praktycznie w 99% autostradą zaowocowała spalaniem na poziomie 7.0l z tym, że prędkości były wysokie średnio jakieś 160km/h plus próba prędkości maksymalnej (205km/h). Długa trasa na południe Polski- ponad 500km w jedną stronę i spalanie w okolicach 5.5 litra przy normalnej jeździe, 110-120 na normalnych drogach, 140-150 po dwupasmówkach. Typowo miejskiego spalania nie sprawdzałem bo nie do tego Diesle zostały stworzone.
5,7
Kombi 1.9 JTD 110KM 81kW
Lancia Lybra
Auto służy mi do codziennych dojazdów do pracy. Trasa liczy prawie 30km w jedną stronę. Na pokład zabieram ze sobą jeszcze czterech pasażerów. Tak załadowany samochód waży jakieś 1800kg. Z prędkościami raczej nie przesadzam- staram się utrzymywać jakieś 110km/h, czasami zdarzy się przycisnąć do 140km/h. Oprócz tych codziennych wędrówek zdarza mi się tez pokonywać krótkie odcinki miejskie. Średnia z takiej jazdy to jakieś 6.4l mierzone przy tankowaniu do pełna. Wskazania komputera są zazwyczaj niższe o 0.1-0.2 litra. Trasa Grudziądz- Pruszcz Gdański biegnącą praktycznie w 99% autostradą zaowocowała spalaniem na poziomie 7.0l z tym, że prędkości były wysokie średnio jakieś 160km/h plus próba prędkości maksymalnej (205km/h). Długa trasa na południe Polski- ponad 500km w jedną stronę i spalanie w okolicach 5.5 litra przy normalnej jeździe, 110-120 na normalnych drogach, 140-150 po dwupasmówkach. Typowo miejskiego spalania nie sprawdzałem bo nie do tego Diesle zostały stworzone.
5,7
Kombi 1.9 JTD 110KM 81kW
Lancia Lybra
Auto służy mi do codziennych dojazdów do pracy. Trasa liczy prawie 30km w jedną stronę. Na pokład zabieram ze sobą jeszcze czterech pasażerów. Tak załadowany samochód waży jakieś 1800kg. Z prędkościami raczej nie przesadzam- staram się utrzymywać jakieś 110km/h, czasami zdarzy się przycisnąć do 140km/h. Oprócz tych codziennych wędrówek zdarza mi się tez pokonywać krótkie odcinki miejskie. Średnia z takiej jazdy to jakieś 6.4l mierzone przy tankowaniu do pełna. Wskazania komputera są zazwyczaj niższe o 0.1-0.2 litra. Trasa Grudziądz- Pruszcz Gdański biegnącą praktycznie w 99% autostradą zaowocowała spalaniem na poziomie 7.0l z tym, że prędkości były wysokie średnio jakieś 160km/h plus próba prędkości maksymalnej (205km/h). Długa trasa na południe Polski- ponad 500km w jedną stronę i spalanie w okolicach 5.5 litra przy normalnej jeździe, 110-120 na normalnych drogach, 140-150 po dwupasmówkach. Typowo miejskiego spalania nie sprawdzałem bo nie do tego Diesle zostały stworzone.
Lancia Lybra