Szukaj

Lista ocen Land Rover Range Rover II 2.5 D 136KM 100kW 1994-2001 (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~jerrymajkel
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
I tu zaczyna się jazda...Jeśli wszystko działa jak należy to samochód prowadzi się świetnie. Układ pneumatyczny fantastycznie znosi nierówności. Czujesz ,że auto płynie.Niestety...W przypadku awarii jednego z wielu elementów ten samochód zwyczajnie może Cię zabić!Standardowe problemy z EAS to czujniki. Na szrotach po 100 złotych za sztukę. Z poduszkami powietrznymi już drożej bo po 200 za sztukę.Dodatkowo jesli jest luz na drożkach lub...
5,0
~Jarek
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
To jest latający dywan. Dziury w jezdni, koleiny łyka jak poseł łapówkę. Właśnie komfort jazdy, na poziomie limuzyny ostatecznie podbił moje serce ( a chyba był to po prostu ugłaskał błędnik). Tego najbardziej bałem się w terenówce. Jeździłem Jeepem Grand Cherokee, Toyotą Land Cruiser, Land Roverem Discovery. W tamtych samochodach po pół godzinie miałem wszystkiego dosyć. I wsiadłem do Range Rovera - to było to. Na zakrętach nie ma przechyłów,...
5,0
~wojtas
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
no tu jest bardziej niz ideal!!!! ktoz ma w swim aucie mozliwosc zmiany przeswitu w zaktesie 13 sentymwtrow w czasie miejszym niz 5 sek! auto stoi na miehach i kompresor reguluje wysokosc, a jakie jest resorowanie, slyszalem ze jest to usterkowy element, ale jesli ma sie ktoche oleju w glowie i wie jak tym poslugiwac bedzie dzialalo niezawodnie!
4,0
~Markus
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Zupełne zaskoczenie. Na szosie niemal \"płynie\" jak jakaś Jankeska limuzyna, po wjeździe w teren komfort w porównaniu z Jeepem, mimo tego trzyma się świetnie w terenie, trochę zachowuje się jak okręt na fali, ale idzie do przodu jak czołg.
3,0
~m57mtdi
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
do 136koni jest ok , 3 tylne mosty zmieliłem przy mocy silnika 200km , docelowo trzeba wsadzać tylne dyfry z wersji 4,6hse i jest ok , oba mosty mam przerobione tak
3,0
~Andrzej
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Nie jest tak dobry jak teoretycznie być powinien. Duża bezwładność, kiwanie całego nadwozia przy zakrętach, głośna praca, awaryjność zawieszenia pneumatycznego.
5,0
~kamilsitarz@aol.com
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Wygoda ponad wszystko, pneumatyka robi swoje! Mimo dużych rozmiarów zwrotność na poziomie kompaktu. Nawet przechyły w zakrętach nie przeszkadzają przy tym komforcie!
5,0
~lawok33
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Po roku jazdy wymieniłem amortyzator skrętu i padł zawór i jeden czujnik w zawieszeniu tylko że ja jestem w 10% tych którzy zjeżdżają z asfaltu, sprawdzam pola.
4,0
~ewaiq@wp.pl
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
Trzeba nauczyć się nim sterować. To nie porsche. Na zakrętach wymagany zdrowy rozsądek. W terenie rewelacja. Zimą bez zastrzeżeń, dobre opony i nic go nie powstrzyma.

Land Rover Range Rover II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~elson
Land Rover Range Rover II
Terenowy 2.5 D 136KM 100kW
jak na swój "wzrost" i ogólne gabaryty dobrze trzyma się drogi i bardzo miło pokonuje sie nim wybojiste polskie drogi (mialem okazej uswiadczyc ich po tegorocznych roztopach)
Land Rover Range Rover II