Zawieszenie
: Powiadam śnić będzie się Tobie "Air Suspension not Active".
4,0
Całokształt
Najpiękniejsze auto którym jeździłem, nie dorównują mu X7demki, LandCruisery, Cayenne. Może G klasa?- nie testowałem.
Najwygodniejsze auto którym jeździłem, nie dorównują mu X7demki, LandCruisery, Cayenne. Może G klasa?- nie testowałem.
Najbardziej awaryjne auto jakim jeździłem, tu dorównują mu X7demki, Cayenne. G klasa nie wiem, Land Cruiser nie zdobędzie tego tytułu.
Pomimo wszystko, to chyba choroba.. chciałbym kolejnego i kolejnego :(
Wrażenia
5,0
Silnik
Stare M62 V8 BMW. Raczej wytrzymałe, dla spokoju zrobiłem rozrząd, cewki, świece. W trakcie eksploatacji rozszczelniła się pokrywa układu chłodzenia tzw. "valley pan" przy której cieknie płyn z łączenia silnik/skrzynia. Przy -5 potrafiła zamarznąć odma. Wystarczyło go zostawić w lesie i wrócić po pracy gdy wyszło słońce a z nim uradowany z rozmarzniętego RR właściciel.
4,0
Skrzynia biegów
Całkiem sprawna jak na te lata. Lubię charakterystykę jej pracy w trybie sport. Czasem szarpnie, jest to chyba w nich normalne. Lubi kickdowny.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny z tym samochodzie jest perfekcyjny. Nie chcę wysiadać z tego samochodu. Zamiast jechać prosto do celu, zdarzało mi się jechać naokoło żeby trasa była dłuższa..
3,0
Karoseria
Korozja bierze tył progów, tylne nadkola i podwozie. Da się to naprawić ale za cenę tego samochodu w latach młodości liczyłbym na więcej .
Komfort
5,0
Widoczność
Perfekcyjna.
5,0
Ergonomia
Wszystko intuicyjne i pod ręką, nieprzesadzone, spójne, piękne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Siadają zawory regulacji ogrzewania i elektryczna pompka. Można pominąć zwykłym trójnikiem. Klimatyzacja bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zmieści się chyba każdy.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, przy spokojnej jeździe i oryginalnym wydechu jeździmy prawie jak elektrykiem. Gdy chcemy jeździć dynamiczniej- słychać piękną pracę V8.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli nie jesteś mechanikiem - pomimo małej wartości samochodu musisz mieć dużo pieniędzy. Jeśli jesteś mechanikiem z dobrym zapleczem warsztatowym - musisz mieć więcej cierpliwości niż pieniędzy. Oboje jednak musicie przejawiać cechy masochisty.
2,0
Stosunek jakość/cena
Względem dzisiaj? 4/5. Porównując cenę nowego do jego jakości dziś -1/5
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miej dużo cierpliwości.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko się przecież da.. Pieniądze lub cierpliwość i spokój. Co wybierasz?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 V8 286KM 210kW
[l/100km]