Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Range Rover III

Marian, 4 dni temu
Silnik 4.4 V8 286KM 210kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 290 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Land Rover Range Rover III 4.4 V8 286KM 210kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
3,86
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Komfort jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Powiadam śnić będzie się Tobie "Air Suspension not Active".
4,0
Całokształt
Najpiękniejsze auto którym jeździłem, nie dorównują mu X7demki, LandCruisery, Cayenne. Może G klasa?- nie testowałem. Najwygodniejsze auto którym jeździłem, nie dorównują mu X7demki, LandCruisery, Cayenne. Może G klasa?- nie testowałem. Najbardziej awaryjne auto jakim jeździłem, tu dorównują mu X7demki, Cayenne. G klasa nie wiem, Land Cruiser nie zdobędzie tego tytułu. Pomimo wszystko, to chyba choroba.. chciałbym kolejnego i kolejnego :(
Wrażenia
5,0
Silnik
Stare M62 V8 BMW. Raczej wytrzymałe, dla spokoju zrobiłem rozrząd, cewki, świece. W trakcie eksploatacji rozszczelniła się pokrywa układu chłodzenia tzw. "valley pan" przy której cieknie płyn z łączenia silnik/skrzynia. Przy -5 potrafiła zamarznąć odma. Wystarczyło go zostawić w lesie i wrócić po pracy gdy wyszło słońce a z nim uradowany z rozmarzniętego RR właściciel.
4,0
Skrzynia biegów
Całkiem sprawna jak na te lata. Lubię charakterystykę jej pracy w trybie sport. Czasem szarpnie, jest to chyba w nich normalne. Lubi kickdowny.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny z tym samochodzie jest perfekcyjny. Nie chcę wysiadać z tego samochodu. Zamiast jechać prosto do celu, zdarzało mi się jechać naokoło żeby trasa była dłuższa..
3,0
Karoseria
Korozja bierze tył progów, tylne nadkola i podwozie. Da się to naprawić ale za cenę tego samochodu w latach młodości liczyłbym na więcej .
Komfort
5,0
Widoczność
Perfekcyjna.
5,0
Ergonomia
Wszystko intuicyjne i pod ręką, nieprzesadzone, spójne, piękne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Siadają zawory regulacji ogrzewania i elektryczna pompka. Można pominąć zwykłym trójnikiem. Klimatyzacja bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zmieści się chyba każdy.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre, przy spokojnej jeździe i oryginalnym wydechu jeździmy prawie jak elektrykiem. Gdy chcemy jeździć dynamiczniej- słychać piękną pracę V8.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli nie jesteś mechanikiem - pomimo małej wartości samochodu musisz mieć dużo pieniędzy. Jeśli jesteś mechanikiem z dobrym zapleczem warsztatowym - musisz mieć więcej cierpliwości niż pieniędzy. Oboje jednak musicie przejawiać cechy masochisty.
2,0
Stosunek jakość/cena
Względem dzisiaj? 4/5. Porównując cenę nowego do jego jakości dziś -1/5
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miej dużo cierpliwości.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko się przecież da.. Pieniądze lub cierpliwość i spokój. Co wybierasz?

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.4 V8 286KM 210kW [l/100km]

Średnie zużycie
20,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
19,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
17,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Range Rover III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów