Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus GS I

Marcin, 12 lat temu
Silnik 3.0Q 212KM 156kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 400 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Lexus GS I 3.0Q 212KM 156kW 1991-1996 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : wcześniej jezdziłem różnymi autami głownie bmw troche mercedesami hondami audi i czymś tam jeszcze, ale po pierwszej jeździe tym autem żadno z tamtych wymienionych nie zaskoczyło mnie wygodą komfortem, tym autem sie płynie.
5,0
Całokształt
naprawde super auto niepowtarzalne i ponad czasowe mimo 3 lat nie znudzilo mi sie i chętnie pojeżdże nim dużo dłużej
Wrażenia
5,0
Silnik
co tu dużo mówić wkońcu to 2jz bezawaryjny pieknie pracuje i jak na taką mase samochodu dobrze sobie radzi
5,0
Skrzynia biegów
lepszym automatej jeszcze nie jezdziłem pracuje super i zawsze robi to co chce kierowca zmienia biegi nieodczuwalnie
5,0
Układ jezdny
bajka auto bardzo miękkie idelne na polskie drogi jeszcze sie nie zdażylo żebym zwalniał przed przejazdem kolejowym czy progiem zwalniającym śmiało można porywnywać z mercedesem klasy s
Komfort
5,0
Widoczność
do przodu super choc troche ciężko maske wyczuć lusterka mogły by być większe ale za to są ładne:), do tyłu super nie mam czujników parkowania a centymetr przed ścianą potrafie stanąć
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie powinno być deska bardzo ładna dobrze zaplanowana i ładna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko leci ciepełko nawet przy minus -30 stopniach po przejechaniu 2 km w aucie można sie smiało rozbierać
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
hm no powiem tak miejsca z przodu nie brakuje na fotelu można leżeć jak w domu na na kanapie przed tv:) troche tylko mało miejsca nad glową mam 186cm i fotel na samym dole ustawiony ale nienarzekam naprawde jest pięknie niewiem jak z tyłu bo tam tylko siedziałem a nie jechałem ale z tego co mowili pasażerowie to czuli sie jak królowa brytyjska
5,0
Wyciszenie
silnik tak zaczyna być lekko słychać powyżej 2500 obrotów ale głośniej jest dopiero po 5000 ale dźwięk silnika jest piękny i wniczym nie przeszkadza jego pomruk:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no to najwiekszy minus tego auta ale 3litry i masa blisko 2tony musi swoje spalic mimo to nie ma tragedi i kocham to auto jak żadne inne:) mam gaz sekwencyjny spalanie kształtuje sie w granicach: trasa 10-13l gazu tyle samo też benzyny no moze 0,5l mniej przy prędkosciach 100-140 (drogi ekspresowe i autostrady jade na tempomacie a na pozostalych podobne prędkości ale nieraz lubie użyć kick down i nie patrze jak daleko jest auto z przeciwka wiem ze zdąże:) ) miasto wychodzi mi 14-18 gazu musze przypomniec ze nie mam lekkiej nogi:)zdażylo sie nawet 20 ale to kick down prawie caly czas w użyciu:).
5,0
Stosunek jakość/cena
auto naprawde dobre i dopracowane a cena zakupu śmieszna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto sie niepsuje jeśli chodzi o częsci są ogólnie dostępne tylko trzeba poczekać pare godzin góra 1 dzień aż przywiozą czasem zdaży sie od ręki ceny częsci są tańsze nawet niż do vw pasek rozrządu i napinacz 240zl np klocki 33zł mnie kosztowały na 2 koła tarcze hamulcowe 128zł za 2:) więcej częsci do tego auta sie niekupuje:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz wydmuchało mi uszczelke pod głowicą wina długoletnia jazda na gazie koszt uszczelki 220zł

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0Q 212KM 156kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus GS I