Szukaj

Informacje o Lexus GS

Lata produkcji: 1991 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1991 r., usportowiony model z segmentu E (wyższa klasa średnia). Ideą Lexusa było, by GS wypełnił lukę w katalogu marki między modelami ES oraz LS. Nadwozie Lexusa GS zaprojektowało włoskie biuro Italdesign Giugiaro. Powiązany początkowo z Toyotą Aristo – w Azji i Stanach Zjednoczonych samochód był sprzedany pod tą nazwą. Dopiero począwszy od generacji trzeciej na wszystkich rynkach model zaczął był sprzedawany pod jedną nazwą. Lexus GS okazał się komercyjnym sukcesem japońskiej marki należącej do Toyoty, był wiele razy nagradzane, m.in. w plebiscytach „Car and Driver” (1998-2000), „Motor Trend” (1998) oraz „Bilda” (2007). GS czwartej generacji pojawił się na rynku w roku 2012.
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz

Lexus GS – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Lexus GS

Cena od: 199 600 PLN

Oceny Lexus GS

Liczba ocen: 123
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Karoseria

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,9
~Marek
Sedan 4.5h 344KM 253kW
Lexus GS III
Jesli czytasz opinie o tym aucie bo jeszcze sie wahasz czy je kupic, to nie zastanawiaj sie ani chwili dluzej. Najlepiej przestan juz czytac ten komentarz i dzwon na numer z ogloszenia ktore na pewno masz juz upatrzone:) Z tego auta nie chce sie wysiadac. Polaczenie mocnej V szostki z bezstopniowa skrzynia biegow jest po prostu fenomenalne. Jesli chcesz, wozisz sie dostojnie jak Snoop Dog w swoich teledyskach, bezszelestnie sunac po drodze, a jak masz ochote obudzic tego potworka pod maska i poczuc jakze wspaniale uczucie wciskania w fotel, po prostu wciskasz troche mocniej prawy pedal. Po pewnym czasie zauwazysz ze na prawde trudno znalezc na ulicach auto, ktore w ogole mogloby dotrzymac Ci tempa np przy ruszaniu z pod swiatel. Wyposazenie - krotko mowiac lexus posiada wszystko co trzeba (mam wersje SE-L). Dobra klima, kamera cofania, nieprzeciekajacy szyberdach. Bardzo dobrej jakosci jest skora na siedzieniach. Jedynej rzeczy ktorej mi brakuje, a mialem w jednym z poprzednich aut (mazda 6 GH) to czujniki martwego pola przy lusterkach bocznych. Ponadprzecietny zestaw audio - bez zbednych sebiksowych subwooferow w bagazniku, dzwiek wydobywajacy sie z glosnikow lexusa na prawde daje rade. Sprawdzone przy zagluszaniu dzieciakow na tylnym siedzieniu. Bagaznik - hmm, jakby to powiedziec, nie za duzy. Ale niech nie bedzie to dla Ciebie czynnikiem skreslajacych GSa. W koncu wszystkie baterie do silnika elektrycznego te male japonskie inzynierki gdzies musieli wsadzic. Rowera tam nie upchniesz, ale na swiateczne zakupy z biedronki spokojnie mozna jechac. Jezdze tym autem troche ponad pol roku. W tym czasie zrobilem ok 13 tys km i jak narazie bez najmniejszej usterki. Jesli chodzi o spalanie jakos rzetelnie sie nie wypowiem, bo nie licze skrupulatnie kazdego litra. Nie zauwazylem bynajmniej zebym jakos duzo czesciej tankowal niz kiedykolwiek, a najwiekszy silnik jaki mialem przed GSem to 2.2. Na pewno nie wierz w historie typu looo paaanie, taki duzy silnik i ta moc to od stacji do stacji bedziesz tylko jezdzil. W niktorych miejscach zauwazylem wykwity rudej szmaty i jakbym mial sie do czegos przyczepic, to powiedzialbym ze karoseria moglaby byc troche lepiej zabezpieczona przed korozja. Caloksztalt bez zastanawiania sie oceniam na 5. Zona jezdzi mazda 3 i juz mi marudzi ze tez chce takiego lexusa. Jesli chcesz eleganckie i komfortowe auto, ktore osiagami nie odstepuje od usportowionych wersji konkurecji, GS 450h jest dla Ciebie.
4,9
~mieczysław
Sedan 3.0 223KM 164kW
Lexus GS II
Niestety sprzedałem go w tym roku ale jak był kupiec i zysk to nie było mi szkoda. Fakt, że szkoda trochę auta bo to było najlepsze auto jakie miałem i szczerze każdemu polecam samochody tej marki. LEciałem po niego samolotem do Niemiec i wracałem tego samego dnia 15 godzin do domu i nie czułem się zmęczony. Nigdy mnie nie zawiódł. Miał swoje wady jak np. zbyt mało precyzyjny układ kierowniczy czy zbyt wysoka pozycja za kierownicą ale jako całokształt to wspaniałe auto. CIchy, komfortowy, Elegancki. Moi sąsiedzi nie wierzyli, że miał 20 lat. Dawali mu 12 lat mniej. Jak pierwszy raz moja żona do niego wsiadła i ruszyliśmy to się spytała czy silnik jest włączony, heheheh. Japończycy wykonali świetną robotę i nadal budują niesamowite auta. Mniej ufam niemieckim autom, które zalewają nasz rynek. Oczywiście BMW się lepiej prowadzi ale LExus to auto dla indywidualistów, którzy potrafią dostrzec to "coś" w aucie. Ja za swoim Lexusem tęsknie. Nie stać mnie było na model III więc musiałem na chwile usiąść do okazyjnie kupionego auta i zbieram na nowszy model. Nie bójcie się kupować z wysokim przebiegiem. te silniki wytrzymają milion km. Ważne: brak rdzy. jedyne co rdzewieje to okolicy szyby czołowej ponieważ ten element nie był ocynkowany. Doskonale znosił LPG ale przyznam się, że wracając z Niemiec na trasie spalił 8l/100km/ SIlnik 20 letni....który ma 3 litry i ponad 200KM. Gorąco polecam.
4,9
~Mient
Sedan 4.5h 344KM 253kW
Lexus GS III
Moje najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem - tym bardziej je doceniam po łożeniu dużych sum na naprawy niemieckich bubli a już najbardziej strachu, że stanę gdzieś moim Audi A6 2007r, które jeździło dużo km na lawecie. GS-a mam półtora roku i jedyne co musiałem wymienić to jak dotąd raz płyny i filtry! Dla porównania żona włożyła w BMW 3 E91 (orginalny przebieg 180k na ten moment) w tym czasie z 8 000zł - jakieś elementy zawieszenia, gdzieś sączył się olej przez jakąś część, pękł zaczep półki z tyłu, wymiana rozrządu, ring w lampie itp., skrzynia manual zaczyna chodzić tak, że wsteczny trzeba wrzucać dwoma rękoma).

Raporty spalania Lexus GS

Liczba raportów: 151
Średnie spalanie dla Lexus GS
6,8 – 15,8
l/100 km
12,9 – 15,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Sedan 300 249KM 183kW
Lexus GS III
Auto bardzo komfortowe, znakomicie wyciszone. Audio MarkLevinson to klasa sama w sobie. Moj egzemplarz ma 143 tys km (oryginal, jeden wlasciciel od nowosci), poza czujnikami cisnienia w oponach nie psuje sie w nim nic. Spalanie bardzo uzaleznione od stylu jazdy. Trasa (autosrada) z predkoscia 120-150 km/h 7.5l/100km. Jazda mieszana (70% trasa, 30% miasto) 8.5l/100km. Krotkie przejazdy (miejskie korki, swiatla itp) 12.5l/100km. Maja na uwadze V6 i 250 km wedlug mojej oceny spalanie bardzo przyzwoite. Przyspieszenie ok, zero problemow z wyprzedzaniem. Polecam model!
9,0
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus GS IV
Mało raportów spalania świadczy o tym, że to nowe auto nie ma jeszcze zbyt wielu właścicieli. Ja mam to auto od 3 miesięcy, w ciągu, których pokonało 12 tys. km. Pierwsze 8-9 tys. to rzeczywiście wysokie wartości rzędu 12-13 litrów, po tym przebiegu silnik jakby się ułożył. Szczególnie w jeździe na trasie i autostradowej mnie zaskakuje oszczędnością. Autostradowa jazda bez oszczędności daje wartości ca. 9,3 - 10.0. Na wolnej trasie do 110 km/h udało mi się zejść do 6,6! I to uważam za wartość genialną. Miasto (ja jeżdżę głównie w Szczecinie) to 11 l średnio. Przy krótkich odcinkach, częstym zapalaniu i gaszeniu da się dojść do 13.5. Ja nigdy nie widziałem więcej. Podkreślam jednak to, że silnik układa się dość długo i dopiero po 10 tkm otrzymuję wartości, o których piszę. Wskazania komputera pokładowego pokrywają się z obliczeniami na stacji paliw, to cieszy. Generalnie po przesiadce z niemieckiej konkurencji z podobnym silnikiem, jestem zadowolony. Lepsza jakość za rozsądniejszą niż u Niemców cenę!
11,2
Sedan 4.3 283KM 208kW
Lexus GS II
Spalanie jak na mase i moc jest bardzo dobre. Na trasie przy bardzo ekonomicznej jezdzie zanotowałem 8,2l ( tankowanie do pełna), jazda normalna na trasie 10l/100km, co ciekawe przy jezdzie na autostradzie z średnią prędkością około 150km/h spalanie wyszło 9,5l/100, więc naprawdę bardzo fajnie. Mi największa średnia wyszła 14,5l, ale znaczna przewaga jazdy po mieście, ale czuje, że jakby same miast to średnio 15-16 l. Są to wartości przy normalnej stosunkowo dynamicznej jeździe. Jestem pewny, że dla upartego spalanie również powyżej 20l/100km da się wykonać. Ale przy normalnym użytkowaniu samochód zaskakuje pozytywnie. Miałem w211 z 3,2cdi w takich samych warunkach w mieście paliło mi od 9 do 12 l ropy na 100km, a to był jednak diesel i to 80km słabszy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 9
4,5
Sedan 4.3 283KM 208kW
Lexus GS III
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 6 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja zakladana w Czakramie w Tarnowie.....juz 4, Koszt około 6000 zł ze strojeniem na hamowni i lubryfikacja. Podczas montażu martwi tylko bark ściągania kolektora do wiercenia.....ale widocznie nie potrzeba. Auto teraz po wymianie rozrządu wiec zajrzalem do "szklanek" aby sprawdzic luzy zaworowe, poki co nie widac sladow zuzycia i zadnych niepokojacych objawów. Auto w...
5,0
Sedan 3.0 228KM 168kW
Lexus GS II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Bardzo długo dojrzewałem do tej decyzji i kilka dni temu założyłem do swojego "staruszka" instalację LandiRenzo w głównej siedzibie w/w firmy.Kolega który montował i stroił mój silnik po całej operacji napracował się wyjątkowo dużo. Cała operacja trwała 4dni z czego 4godziny sama regulacja na hamowni w pełnym zakresie obrotów Nie wiele zrobiłem km ale silnik pracuje idealnie...
5,0
Sedan 3.0 228KM 168kW
Lexus GS II
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 178 tys. km
użytkowana przez: 42 tys. km
Podstawą jest dobry montaż instalacji. Nic nie da jak podzespoły będą z najwyższej półki jak będzie źle założona instalacja. Ja miał w autoryzowanym serwisie Stag i jestem mega zadowolony. Nie dość że wszystko idealnie działa, wystrojone idealnie, żadnych spadków mocy ani problemow to jeszcze ładnie i schludnie założone, wszystko pochowane. Warsztat montujący to Auto Gaz...
Lexus GS