Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus GS III

Avida, 4 lata temu
Silnik 3.5 450h 345KM 254kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 118 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Lexus GS III 3.5 450h 345KM 254kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Genialny samochód. Niesamowicie komfortowy, szybki i cichy. Ma tylko kilka drażniących drobiazgów, z którymi można spokojnie żyć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy spokojnej jeździe, w ogóle go nie słychać, samochód dosłownie płynie. W trybie sport, na trasie, zamienia się w potwora, praktycznie bez limitu prędkości. Przyspieszanie od dowolnej prędkości wciska w fotel. Jechałem nim 240 po niemieckiej autostradzie i miałem jeszcze zapas pod butem.
5,0
Skrzynia biegów
Bezawaryjna skrzynia CVT. Fani dynamicznej zmiany biegów i wkręcania silnika na obroty będą pewnie zawiedzeni. Ta skrzynia po prostu działa i nie myślisz o niej.
4,0
Układ jezdny
Tutaj mogłoby być lepiej. Szczególnie przy takiej mocy i masie samochodu. Przy dużych prędkościach samochód trzeba mocno trzymać w zakrętach bo jest za miękko. W trybie sport zawieszenie trochę się usztywnia ale dalej brakuje mu do BMW czy Audi. Za to przy spokojnej jeździe po mieście zawieszenie jest genialnie wygodne i świetnie wyciszone. Dodatkowo GS jest bardzo skrętny i zwrotny. Manewry parkingowe łatwiejsze niż np. w Mazdzie 3.
5,0
Karoseria
Linia nadwozia ładniejsza w nowszej wersji.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetnie w każdym kierunku. Kamera cofania i czujniki dodatkowo pomagają.
4,0
Ergonomia
Deska czytelna i prosta. Wszystko jest na swoim miejscu. Denerwuje kilka szczegółów: Panel sterowania różnymi drobiazgami ukryty pod dodatkową klapką przy kierownicy. Składanie lusterek tylko za pomocą wspomnianego panela. Nie można ich złożyć np. pilotem. Brak wycieraczki na tylnej szybie Mały bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie. Przednie fotele z wentylacją - chłodzenie / grzanie. Klima działa błyskawicznie, dosłownie po kilkunastu sekundach od włączenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w środku jest naprawdę dużo. Mam 195cm wzrostu i mieszczę się komfortowo na siedzeniu kierowcy a mógłbym jeszcze wyciągnąć nogi na tylnej kanapie siedząc "za sobą".
4,0
Wyciszenie
Do 150 km/h w samochodzie panuje cisza. Tego wrażenia nie da się porównać do żadnego samochodu, którym jeździłem. Większośc osób siędzących w środku mylnie ocenia prędkość więc można bezkarnie jechać z teściową 120km/h i wmawiać jej, że jedziemy 50 :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty części Toyoty ale najpierw musi się coś popsuć.
5,0
Stosunek jakość/cena
10/10
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Musiałem uszczelnić przedni klosz reflektora. Jedna z niewielu przypadłości tego modelu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.5 450h 345KM 254kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lexus GS III