Szukaj

Ocena kierowcy - Lexus IS III Sedan Facelifting

TomekWawa, ponad rok temu
Silnik 300h 223KM 164kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Lexus IS III Sedan Facelifting 300h 223KM 164kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Auto ma swój styl który polubisz lub nie. Nie jest przesadzone w środku jak wszystkie auta tego segmentu z 15 tabletami. Masą bezużytecznych przycisków i jakąś chińską tandetą jak w mercedesie bmw czy audi. Sam krój deski trzeba go poprostu polubić albo siedzieć od lat w japońskiej motoryzacji. Wrażenia z jazdy silnik w trybie sport dynamiczny ładnie się wkręca. Podobnie też w trybie normal chodź z bardzo delikatnym opóźnieniem. Tryb ECO dobry na pustą autostradę i utrzymania jednostajnej prędkości. Spalanie i teraz moje zdziwienie na codziennych dojazdach do pracy Warszawa 27 km w jedną stronę spalanie rzędu 5,6-5,8 l. Spalanie po ostatniej trasie prędkości rzędu 120-140 przepisowo, wyprzedzanie szybkie do 180km. Średnia 5,5l szok. Akurat użytkowałem wcześniej corolle diesla. Ktoś kto wyrobił sobie nawyk jazdy dieslem bez problemu osiągnie spalania do 6 l w maksie. Średnia z 2tys km. 5,8-5,9 l. Może Lexus ciut zaniża na wskaźniku czasowym ale to rząd około 0,2-0,3 l. Po paru przeliczeniach. Tyl troszkę słychać opony ale kwestia jeszcze fabrycznych zimówek z 17 r. Co go wyróżnia nie jest to kolejny seryjny gniot pokroju audi a3 a4 a6 . Czy bmw 3 5.w tych rocznikach że wszystko wygląda jak jeden pies. Plastiki mega spasowane. Zero szczelin zero trzeszczenia nawet zima przy minus 10. Materiał w środku jak w starej poczciwej motoryzacji nie zarysujesz od przeciągnięcia nogą po boczku na drzwiach. Kokpit miękki. Podłokietniki wygodne. Fotele ładnie trzymają i nie męczą. W tym aucie czujesz kontakt z drogą. Mimo tylnego napędu jak chcesz postawić go bokiem od razu ładnie prostuje trzeba się na prawdę ostro postarać. Nie jest to demon prędkości chodź dla mnie przyspiesza ok ale nie po to kupujesz Lexusa żeby upalać. W tym aucie się nie chce masz totalny chill, auto nie prowokuje. Jedziesz w ciszy słuchając muzyki. Do 65 km/h hybryda. Przy zwalnianiu hybryda. Na uatostradzie dwa silniki stąd spalania tego rzędu. Przy energicznej jeździe 8,5l ale trzeba się postarać i non stop opór.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ładnie się się zbiera
5,0
Skrzynia biegów
Jak to w e-cvt. Na plus nic nie słychać.
5,0
Układ jezdny
Mega czuły poliftingowy na plus auto się słucha.
5,0
Karoseria
Mega kształt
Komfort
5,0
Widoczność
Przód ok. Tyl trzeba polegać na czujnikach i kamerce przez obłe kształty
5,0
Ergonomia
Na plus
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciche wentylatory nadmuchu płynne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele dobrze trzymaja dla osoby do 180cm miejsca pod dostatkiem.
5,0
Wyciszenie
Lexus samo mówi za siebie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupujac lexusa i serwisując w ASO średni koszt przeglądów 2,5-3 koła ale za to masz gwarancję do 10 lat lub 185tys km. Poza podstawowym serwisem nic się nie dzieje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Adekwatna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co może dziać się w Lexusie?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 300h 223KM 164kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Lexus IS III

Liczba wpisów: 5

Lexus IS III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Lexus IS III Sedan Facelifting