Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 3 IV Sedan

Beata Trąbka, 7 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 3 IV Sedan  2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika i elastyczność bardzo mi się w maździe podobają
Zawieszenie : Czuję się pewnie przy dużej prędkości a jednocześnie jest elastyczne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Niektóre systemy potrafią wyłączyć się w mroźne dni
5,0
Całokształt
Auto o świetnym wyglądzie, niezłej mocy silnika, świetnie wyposażone ale bez przesady. Jedyny mankament jaki stwierdzam to brak regulacji fotela w odcinku lędźwiowym zdaję sobie sprawę że jest to indywidualna sprawa, ale dla mnie bardzo ważna zwłaszcza na dłuższej trasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dynamiczny i elastyczny zarówno w mieście jak i na trasie. Bardzo dobrze sobie radzi w zakresie obowiązujących ograniczeń prędkości i trochę szybciej, a przy tym niskie spalanie na trasie autostrada, eska wyszło ok 6,5 l /100km
5,0
Skrzynia biegów
Biegi całkiem nieźle zsynchronizowane jedynie przy zatrzymaniu i następnie szybkim ruszeniu z niewielkim, aczkolwiek wystarczającym gazem potrafi go "zatkać", tak jakby nie wiedział, co kierowca chce zrobić.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi. przy dużych prędkościach trochę słychać, ale nie jest to przeszkadzające, wystarczająco miękkie choć bez przesady.
5,0
Karoseria
Tu na komentarz trzeba będzie trochę poczekać
Komfort
5,0
Widoczność
To co ogranicza nadwozie kompensuje system kamer i radarów. Wymaga trochę wprawy i obycia ze sprzętem by wiedzieć gdzie w danym momencie spoglądać ale dzięki temu jest niezły ogląd sytuacji wokół samochodu.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa się w mroźne dni, a jednocześnie wentylacja odprowadza błyskawicznie parę z wnętrza auta, klimatyzacja działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla ludzi o przeciętnym wzroście jest wystarczająco zarówno w strefie kierowcy, jak również pasażerów na tylnym siedzeniu.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do tej pory mogę odnieść się do kosztów związanych ze zużyciem paliwa i jak pisałem na wstępie jest nieźle jak na silnik o poj.2,0 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę głupiała elektronika w mroźne dni, ale przy letnich temperaturach nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 3 IV Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów