Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 VI F

Pol Gałka, 5 lat temu
Silnik 1.5 16V 88KM 65kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mazda 323 VI F 1.5 16V 88KM 65kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
4,64
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jak dbasz tak masz
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Kiedyś mnie zapytano.. Co mówi Mazda do korozji? Zapraszam na kielicha
5,0
Całokształt
Niezawodny i oszczędny, jak na małego hatchbacka bardzo praktyczny Kupiłem ją z niskim przebiegiem tj 120tys choć mam wrażenie że była kręcona przez Mirka na ok 60 tys
Wrażenia
5,0
Silnik
Niby tylko 88KM ale japończyk ma serce do walki, a tym bardziej nie straszne mu wysokie kręcenie. Podstawą raz w roku wymiana oleju z filtrami, solidny i przez te 6 lat nigdy mnie nie zawiódł
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez większych zastrzeżeń, biegi wchodzą bez większej siły, czasem wstecznym na dwa razy bo lubi zgrzytnąć
5,0
Układ jezdny
Mazda seryjnie jest nisko tak więc przy seryjnym sprawnym zawieszeniu trzymaj się dobrze w zakrętach nawet na granicy przyczepności
2,0
Karoseria
To chyba jedyna i największa bolączką, tylko dlatego ją sprzedałem, jak nadkola mogłem znieść, to z Rudą na kielichach strach było jeździć
Komfort
5,0
Widoczność
Bez większych zastrzeżeń, duże szyby cienkie słupki tak więc wszystko dobrze widać do okoła
5,0
Ergonomia
Plastiki zdecydowanie lepsze niż w opolu czy skodzie, nic nie trzeszczy, solidne wykonanie, tapicerka trwała i łatwa to utrzymania czystości
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogłoby trochę mocniej dmuchać albo mieć 5 bieg, ale to już bym się czepiał, w zimie po przejechaniu ok 3km już zaczynała dmuchać ciepłym
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja, tylna kanapa to jest mistrzostwo tego modelu, przesuwana przód/tył, oparcie dzielone i regulowane, składanie trwa dwa ruchy, szkoda tylko że ma isofixa
4,0
Wyciszenie
W każdym szumi, nie wpływało to na komfort dyskusji w trasie czy przymkniecia oka wtrakcie jazdy ...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zamienników to możliwości wachlarz za rozsądne pieniądze
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość do ceny jest taka że prawie kupiłem kolejną tzn poliftową ale brak isofixa niestety zakończył ten sen
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki!!?? Ciężko coś napisać, nasuwa mi się chyba standardowy problem tj -palące się kontroli TCS tj czujnik za 40 zł w którymś kole i kontrolka - - - airbag(przerwana mata czujnika w fotelu) moduł allegro 100 parę zł Stukajace jarzmo przy zacisku hamulca
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 6 lat codziennej jazdy w mieście i trasie nie zdarzyło się no chyba że Jak Kuna kable podciśnieniowe od lpg przegryzła to się auto krztusiło lpg ale dalej jeździło hehe

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 16V 88KM 65kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 323 VI F 1.5 16V 88KM 65kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,8
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 323 VI F